تظاهرات مردم بحرین ادامه دارد

مردم بحرین با برگزاری تظاهرات در جزیره ستره واقع در شمال شرق این کشور بار دیگر بر مشروع بودن خواسته های خود و سرنگونی آل خلیفه تاکید کردند.

مهر به نقل از پرس تی: وی تظاهرات مردمی در بحرین با وجود سرکوبگری آل خلیفه همچنان ادامه دارد.
 شهروندان بحرینی روز پنجشنبه در جزیره ستره در شمال شرق این کشور کوچک حاشیه جنوبی خلیج‌فارس با برگزاری تظاهرات سرنگونی رژیم آل خلیفه را خواستار شدند.
 
تظاهرات کنندگان در حالی که شعارهای ضد رژیم سر می ‌دادند، با دانشجویان و فعالان زندانی ابراز همبستگی کرده و آزادی فوری آنان را خواستار شدند.
 
بحرین که محل استقرار ناوگان پنجم نیروی دریایی ارتش آمریکا است، از فوریه ۲۰۱۱ صحنه اعتراضات ضد رژیم بوده است.
 
در پی سرکوب گسترده این اعتراضات از سوی نیروهای رژیم بحرین که با پشتیبانی نظامیان سعودی و دیگر رژیمهای عربی حاشیخ خلیج فارس صورت می گیرد، تا کنون دهها نفر شهید و صدها نفر نیز زخمی و بازداشت شده‌اند.
 
معترضان بحرینی با وجود سرکوب گسترده اعتراضات خود از سوی نیروهای رژیم، به این تحرکات مسالمت آمیز خود علیه رژیم آل خلیفه ادامه داده و تاکید کرده­اند تا زمان رسیدن به خواسته‌های خود به مبارزه ادامه خواهند داد.
 
کمیسیون مستقل بررسی وضعیت بحرین در نوامبر ۲۰۱۱ با انتشار گزارشی اعلام کرد که رژیم آل خلیفه برای سرکوب اعتراضات گسترده مردمی، از “خشونت بیش از حد و غیر ضروری و آسیب‌های غیر ضروری به اموال مردم با هدف ایجاد رعب و وحشت” استفاده کرده است.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.