تعامل تکنیکی مخابرات و صدا و سیما

جام جم آنلاین: قرارداد همکاری متقابل در فعال سازی سرویس‌های تصویری و تعاملی بین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شرکت مخابرات ایران، توسط معاون رسانه مجازی صدا و سیما و رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران امضاء شد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ با امضاء این قرار داد واگذاری رسانه تعاملی ip – media برای بهره برداری مشترکین مخابرات ایران، امکان پذیر می‌شود.

 در حاشیه این نشست همکاری‌ها، مهندس سیاهکلی معاون رسانه مجازی صدا و سیما، ضمن بر شمردن ویژگی‌های فنی، تکنیکی و ارتباطی رسانه مهر ( ip- media) رسیدن به تراکم و به حرکت در آوردن پتانسیل‌های متراکم شده را عامل رسیدن به توان و قدرت معرفی کرد که معنا بخش ارزش هر تراکم می‌باشد.

 سید هاشمی، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز با تقدیر از توانمندی‌های بالقوه و بالفعل ip-media، خرسندی هیات مدیره و مدیران مخابرات را از ارائه سرویس‌هایی بجز انتقال صوت و دیتا، بواسطه رسانه مهر در شرکت مخابرات ایران را فرصتی مغتنم برای بهره‌برداری بیشتر و بهتر ازسرمایه‌های زیر خاک خوابیده آن عنوان کرد و بازاری جدید در ایجاد کار و ارائه خدمات از این بستر را پیش بینی نمود.

 گفتنی است این اولین حرکت ملی برای تحقق هم افزایی‌های علمی و تکنیکی کشور در عرصه ارتباطات و فن آوری‌های نوین می‌باشد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
بانشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.