تعداد امضاءهای طرح استیضاح از وزیر ورزش و جوانان کاهش یافت

احمد رسولی نژاد معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سووال خبرنگار سیاسی ایرنا درباره وضعیت طرح استیضاح محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی، افزود: تعدادی از نمایندگان مجلس با نمایندگان استیضاح کنندگان در حال گفت وگو و تبادل نظر هستند تا آنان امضاهای خود را پس گیرند.

رسولی نژاد با اشاره به جلسات مشترک وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این جلسات بسیاری از ابهامات و مشکلات نمایندگان استیضاح کننده حل شده است و تعدادی از آنان امضاء های خود را پس گرفته اند.

وی ادامه داد: احتمالا هیات رییسه مجلس شورای اسلامی جلسه مشترکی با وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس برای بررسی وضعیت استیضاح محمد عباسی برگزار کند.

وی با اشاره به عملکرد مثبت عباسی در وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: بسیاری از نمایندگان مجلس به این موضوع اذعان دارند که عملکرد عباسی در وزارت ورزش و جوانان مثبت بوده است از این رو در حال گفت وگو با نمایندگان استیضاح کننده هستند.

طرح استیضاح محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان چهارشنبه هفته گذشته با امضای حدود ۶۰نفر از نمایندگان از سوی هیات رییس مجلس اعلام وصول شد .

** شبد ** ۹۱۲۱ ** ۱۵۲۸ ** ۳۴۰۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.