تعداد مساجد محله شیان لویزان افزایش می یابد – اخبار اجتماعی

شهردار منطقه ۴ گفت: محله شیان لویزان دارای ۱۸ مسجد است که با احداث این ۲ مسجد، تعداد مساجد منطقه به عدد ۱۳۷ افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، حسن کریمیان افزود: سی و هفتمین مسجد منطقه ۴ با همکاری سازمان کشتیرانی در محله شیان لویزان احداث می شود.

شهردار منطقه ۴، با بیان اینکه طی هفته گذشته کلنگ احداث مسجد دیگری در محله شیان لویزان به زمین زده شد، ادامه داد: به منظور دسترسی آسان شهروندان به مساجد، احداث ۱۷ مسجد دیگر در برنامه امسال قرار دارد و در صورت جانمایی و تعیین مکان مناسب عملیات احداث آنها آغاز خواهد شد.

کریمیان تصریح کرد: برای احداث این چنین مکان های مذهبی و مراکز فرهنگی، مردم باید مشارکت جدی داشته باشند و کمک های مردمی باید در توسعه این فضاهای معنوی و مذهبی سهم بسزایی داشته باشند.

شهردار منطقه ۴ تاکید کرد: با توجه به بافت قدیمی معابر محله لویزان شیان و وجود امام زاده پنج تن (ع)، لازم است تا اقدامات ترافیکی اجرا شود تا مشکلات آمد و شد رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به احداث طرح باغ پرندگان به عنوان یکی از بزرگترین و زیباترین مجموعه های تفریحی و گردشگری تهران در جنگل لویزان، درصدد هستیم تا یکی از زیباترین مساجد منطقه را در کنار این مجموعه گردشگری احداث کنیم./ز


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.