تعرفه‌های اینترنت تا پایان سال تغییر می‌کند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بازنگری در تعرفه های سرویس های اینترنتی خبر داد و گفت: بررسی برای تغییر نرخ های سرویس اینترنت در دستور کار قرار گرفت.

صادق عباسی شاهکوه، تغییر نرخ ها را مربوط به قیمت دسترسی کاربر به اینترنت، نرخ پهنای باند که از شرکت ارتباطات زیرساخت ارائه می گردد و قیمتهای مربوط به خدمات شرکتهای اینترنتی عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی نرخ های مربوط به کاربر، شرکتهای ارائه دهنده و تامین کننده در حوزه اینترنت در دست بررسی و بازنگری قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه بازنگری نرخ های سرویس اینترنت در معاونت بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری در دستور کار قرار گرفته است اضافه کرد: پس از این بازنگری، تغییر نرخ ها برای تصویب نهایی به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات می رود.
 
عباسی شاهکوه بازنگری در نرخ های اینترنتی را از جمله اولویتهای معاونت بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری عنوان کرد و گفت: قبل از پایان سال، در نرخ های اینترنتی بازنگری می گردد.
 
معاون بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری در مورد افزایش یا کاهش نرخ های اینترنتی گفت: هنوز این تعرفه ها نهایی نشده است و پس از این مرحله، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در این زمینه تصمیم نهایی را اتخاذ می کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.