تعریض ابتدای جاده مخصوص کرج از۱۵ فروردین / رفت و آمد از میدان آزادی تسهیل می گردد

۱۰م اسفند ،

پویا یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:« سلام ، میدان آزادی تهران همیشه ترافیک سنگین دارد. این تراقیک اکثرا ناشی از تخلف مسافرکشان است. این مسافرکش ها هرروز درکنارزیرگذرغربی میدان توقف می کنند و اقدام به مسافرکشی می کنند که این امر سبب بسته شدن کامل خیابان می گردد. لطفاً فکری به حال این ترافیک کنید. من روزانه معادل ۳۰دقیقه تنها در ترافیک پشت زیرگذر معطل می شوم.»
سعید ارونقی ، قائم مقام معاونت ترافیک شهرداری منطقه ۹ تهران در پاسخ به این خواننده در گفت و گو با خبرآنلاین گفت:« برای رفع این مشکل و معضل درمیدان آزادی راه حل های مختلفی پیشنهاد شده است. طرح های ارائه شده به شکل کوتاه مدت و بلند مدت بوده است. در راه حل بلند مدت تقاطع غیر همسطح و طرح دو سطحی میدان آزادی دیده شده است. به این ترتیب که درسطح بالا محل حرکت عابرین و درسطح پائین شرایط تردد خودروها فراهم خواهد شد. راه حل دیگرامتداد زیرگذرسعیدی است. اینها مجموع طرح های بلند مدت میدان آزادی است.
وی افزود:«درطرح های کوتاه مدت برای عابرین پیاده درضلع غرب میدان زیرگذرپیاده رو درحال احداث است. به این ترتیب عابرین پیاده برای رفتن به پارکسوار آزادی از این زیرگذر تردد خواهند کرد. درضلع شرق هم اکنون چنین زیرگذر وجود دارد.»
قائم مقام معاونت ترافیک شهرداری منطقه ۹ تهران ادامه داد:«متاسفانه ترافیک را نمی شود موضعی برطرف کرد. به این ترتیب تنها با تعریض خیابان جناح ویا مخصوص مشکل برطرف نمی شود.حتی درمواردی ممکن است بربارترافیکی نیز بیفزاید. اما آخرین خبرازبرنامه های کوتاه مدت این میدان این است که درروز ۶ اسفند ماه طرح تعریض آزادی درابتدای مخصوص ازاداره کار مهندسی شهرداری به ما ابلاغ شده است.انشالله پس از ۱۵ فروردین کارتعریض آن آغازمی شود. با اجرای این طرح امیدوارهستیم که به بزودی مشکل ترافیکی این میدان به طورکوتاه مدت برطرف شود. البته با وجود اجرای طرح تعریض این خیابان هم باید گفت راه حل ترافیکی این میدان تنها به یک نقطه خلاصه نمی شود.البته هنوزطرح تعریض جناح به ما داده نشده است.»
او در خاتمه تاکید کرد:«جاده مخصوص دو مشکل اساسی دارد یک مورد مشکل عابر پیاده است که برای آن احداث زیرگذری در نظرگرفته شده وموضوع دیگرتعریض ابتدای ورودی جاده مخصوص است که پس ازتعطیلات نوروزی آغازخواهد شد.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.