تعطیلات، بازار کامپیوتر را خالی کرد

شنبه ۹ اردیبهشت – ۱۲:۵۶:۳۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- تعطیلات آخر هفته گذشته باعث شد تا بازار خرید و فروش کامپیوتر روزهای بی رونق تری را نسبت به قبل تجربه کند و از میزان مراجعه به بازار هم تا حدود زیادی کاسته شود.
به گزارش آریا، به گفته فعالان بازار، اگر میزان مراجعه به بازار هم کاهش نمی‌یافت خبری از رونق در بازار نبود. اما همین رفت و آمد خریداران باعث قوت قلب کسبه بازار می‌شود. در رابطه با وضعیت بازار کامپیوتر، در روزهای پایانی هفته گذشته، گفت‌وگوی کوتاهی با حلیمی، یکی از فعالان بازار کامپیوتر داشتیم که می‌خوانید:
وضعیت بازار در دو تا سه روز گذشته چگونه بوده است؟
روز چهار شنبه که بازار تعطیل بود. ولی روز پنج شنبه هم بازار با استقبال چندانی مواجه نبود و به همین دلیل برخی از کسبه واحدهای فروش را تعطیل کردند.
یعنی عدم مراجعه خریداران به بازار باعث شد تا بازار به حالت نیمه تعطیل در آید؟
خریداری وجود ندارد که روی شرایط بازار تاثیر بگذارد. در حال حاضر بهترین نام برای مراجعین به بازار تماشاگر است تا خریدار.چرا که اکثرا برای مشاهده وضعیت بازار و پیگیری ورود محصولات جدید و روند قیمت‌ها به بازار مراجعه می‌کنند. اما همین آمد و شد هم روی روحیه کسبه تاثیر می‌گذارد. به طوری‌که در روز پنج‌شنبه به علت مراجعه و استقبال کم از بازار، بازار کامپیوتر به حالت نیمه تعطیل در آمد.
منبع:روزنامه دنیای اقتصاد

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۸۱۲۵۶۳۸۶۰۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.