آخرین اخبار تعطیلی مدارس تبریز فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / آیا فردا مدارس تبریز تعطیل است

آخرین اخبار در خصوص تعطیلی مدارس تبریز فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نیز آخرین اخبار آذربایجان شرقی در مورد وضعیت آب و هوا و تعطیلی مدارس و ادارات تبریز را در این تیتر خبری دنبال کنید.

آیا فردا مدارس تبریز و آذربایجان شرقی تعطیل است

به گزارش ممتاز نیوز، روابط عمومی آموزش و پرورش تبریز در خصوص اینکه آیا مدارس تبریز فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ تعطیل است یا خیر گفت: با توجه به وضعیت آب و هوا در صورت لزوم، جلسه ای پیرامون این مورد در استانداری آذربایجان شرقی تشکیل شده و در مورد تعطیلی مدارس تصمیم گیری خواهد شد.

خبر فوری: بر اساس هشدار زرد سازمان هواشناسی استان آذربایجان شرقی و پیش بینی فعالیت سامانه بارشی برای فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، لذا احتمال اعلام تعطیلی مدارس تبریز وجود دارد.

آلودگی هوای تبریز و تعطیلی مدارس
آلودگی هوای تبریز و تعطیلی مدارس

به اطلاع می رساند تا این لحظه ابلاغیه ای از طرف ستاد مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در خصوص تعطیلی مدارس تبریز و سایر شهرستانهای استان برای فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر نشده است.

آخرین استعلام و بروزرسانی این خبر امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 09:00 انجام شده است.

این خبر به صورت لحظه ای بروز رسانی شده و در صورت اعلام هرگونه خبری فوری تعطیلی مدارس و دانشگاههای تبریز و سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی، بلافاصله از طریق همین خبر در سایت خبرگزاری ممتاز نیوز (Momtaznews.com) اطلاع رسانی میشود.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. کریم:

    سلام. با تشکر از شما. لطفا یک انتقاد شدیدی از زمان تصمیمات آموزش و پرورش استان و استانداری در مورد اطلاع رسانی تعطیلات و موارد دیگر نمایید که اکثرا بعد از رسیدن بچه ها به مدرسه اطلاع رسانی می کنند. دقیقا در ۵۰ سال قبل زیست می کنند. در حالیکه تهران و اصفهان و … در اکثر مواقع یک روز قبل اعلام می شود.
    چقدر به برنامه ریزی مردم اینها اعتقاد دارند معلوم نیست. مثلا الان ساعت ۰۷:۱۰ دقیقه است و ما در مسیر مدرسه هستیم و خبری نیست .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.