تعطیلی یک کارخانه و اخراج ۲۰۰۰ کارمندِ سونی

تعطیلی یک کارخانه و اخراج ۲۰۰۰ کارمندِ سونی

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/363110ff8fbf3040dd935f94710a3a46.jpeg

اگر *به خاطر داشته باشید مدیرعامل جدید سونی پیش‌تر از اخراج ۱۰ هزار نفر از کارکنان این شرکت تا مارس ۲۰۲۴ خبر داده بود. امروز صبح هم این شرکت رسما برنامه خود برای اخراج ۲۰۰۰ نفر از کارکنانش تا پایان سال جاری را اعلام کرد. این تعداد را می توان معادل ۲۰ درصد از کارمندتان دفتر مرکزی سونی و یا ۲۰ درصد از افراد شاغل در بخش سرگرمی های خانگی و صنعت صوتی این شرکت دانست.

علاوه بر این سونی از تعطیلی یکی از کارخانه های خود در مینوکامو ژاپن سخن گفت که حدود ۸۴۰ نفر از ۲۰۰۰ کارکنان اخراجی را شامل می شود. این کارخانه در حال حاضر مشغول تولید محصولاتی همچون لنزهای قابل تعویض دوربین های DSLR، جعبه لنز و تلفن است. قرار است فراهم نمودن بخشی از این محصولات بر عهده دیگر کارخانه های سونی در ژاپن گذارده شود. اما *به گفته سونی قرار است تولید برخی قطعات موبایل های معمولی که در این کارخانه صورت می گرفت، متوقف شود تا این شرکت بتواند بر روی اسمارت فون های گرانقیمت سرمایه گذاری بیشتری انجام دهد.

به نظر می رسد که سونی با این برنامه تعدیل نیرو قصد دارد ۳۷۹ میلیون دلار در هزینه های ثابت سالیانه اش صرفه جویی کند. البته پیش بینی می شود که این کاهش نیرو تاثیری در گزارش مالی ۲۰۱۲ این شرکت نداشته باشد و باید منتظر نشانه های آن در گزارش های ۲۰۲۴ باشیم.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/5c12eff8d9c1164f2d64366593928e2310.jpg

اختصاصی از مجله اینترنتی ممتازنیوز – Www.FunMehr.com & IR

عضویت در ممتازنیوز

طبقه بندی: اخبار آی تی, اخبار آی تی   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , IT, آموزش, آی تی, اخبار آی تی, اخبار تکنولوژی, اختراعات, اختراعات جدید, ترفند, تعطیلی یک کارخانه, تعطیلی یک کارخانه و اخراج ۲۰۰۰ کارمندِ سونی, جدیدترین تکنولوژی ها, سونی, سیستم عامل ها, معرفی کالاها, معرفی گوشی, معرفی گوشی ها, کارمند, کالا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.