تعقیب تبهکاران با شتاب ۴.۹ ثانیه

۱۲ تیرماه ۱۳،

تعقیب تبهکاران با شتاب ۴.۹ ثانیه

Bookmark and Share

پلیس دوبی در ادامه خرید خودروهای سوپر اسپرت یک دستگاه برابوس B63-S 700 وایدستار به ناوگان خود اضافه کرده است. این خودرو که نمونه تقویت شده‌ای از مرسدس بنز G63 AMG است در نمایشگاه دوبی رونمایی شد. 

برابوس قدرت موتور هشت سیلندر ۵.۵ لیتری با دو توربوی مرسدس بنز را از ۵۳۶ اسب بخار به ۷۰۰ اسب بخار افزایش داده است. با این قدرت شتاب صفر تا صد کیلومتر ماشین به ۴.۹ ثانیه کاهش یافته است. حداکثر سرعت این خودرو هم ۲۴۰ کیلومتر در ساعت است. 

چرخ‌های ۲۳ اینچی و قطعات اضافه بدنه و تزیینات سوپر لوکس داخل ماشین از جمله تفاوت‌های این برابوس با مدل استاندارد ای ام جی است. 

تعقیب تبهکاران با شتاب ۴.۹ ثانیه

پیش از این پلیس دبی یک دستگاه بوگاتی ویرون، آستون مارتین ۱-۷۷، آئودی آر۸، نیسان جی تی-آر، فراری اف اف، مرسدس SL63 AMG و لامبورگینی آونتادور هم در ناوگان خود داشت. 

این خودروها بیشتر برای تبلیغات و در مراکز توریستی دوبی گشت‌زنی می‌کنند. اما برابوس می‌گوید علاوه بر این پلیس دوبی قصد دارد با نمایش این خودرو دربارهٔ «تقویت ایمن» خودروها نیز اطلاع رسانی کند. 

 هدف این کمپین که در آلمان آغاز شد تشویق رانندگان به رعایت نکات ایمنی هنگام تغییر و تقویت ماشین‌هایشان است. دوبی که یکی از پایتخت‌های مهم خودروهای تقویت شده در جهان است، محل خوبی برای گسترش این کمپین اطلاع رسانی است.

برچسب ها : برابوس | پلیس دوبی | تاریخ : ۲۰۲۴/۱۱/۰۶
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.