تعمیر موتور، همسر و فرزندان را به آتش کشید

۱۹ام بهمن ،

ممتازنیوز: روز قبل اقدام نامعقول پدر یک خانواده سبب انفجار منزل و سوختگی شدید اعضای خانواده‌اش شد.

به گزارش تهران امروز، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در ساعت ۱۵:۰۱ روز قبل وقوع انفجار و آتش‌سوزی یک منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به‌دنبال آن آتش‌نشانان دو ایستگاه ۴۰ و ۶۷ به محل اتفاق واقع در خیابان مولوی، کوچه بوربور اعزام شدند. وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که پدر این خانواده داخل واحد مسکونی‌شان که در حدود ۵۰ متر مربع مساحت داشت در حال شست‌و شوی قطعات موتورسیکلت خود با بنزین بوده که تجمع بخار بنزین در فضای بسته و مجاورت آن با شعله‌های بخاری سبب وقوع این اتفاق شده است.

ملکی با بیان اینکه در جریان این اتفاق همسر ۴۵ساله این مرد به شدت دچارسوختگی شد، گفت:‌ دو دختر ۱۶ و ۲۶ او نیز دچار سوختگی شدند که عوامل اورژانس هر سه این اشخاص را به بیمارستان منتقل کردند. به نقل از وی پدر این خانواده تنها از ناحیه پا دچار سوختگی سطحی شده بود که در محل درمان شد. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اجرای عملیات اطفای حریق نیز اظهار کرد: عوامل آتش‌نشانی پس از خارج کردن مصدومان عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و با توجه به کوچک بودن واحد مسکونی این عملیات در مدت کوتاهی به پایان رسید. 

وی درخصوص خسارت ناشی از این اتفاق نیز به ایسنا گفت: شدت انفجار به‌حدی نبود که سبب تخریب خانه شود اما تمامی لوازم و وسایل‌خانه کاملا در آتش سوخت. به نقل از وی ماموران آتش‌نشانی پس از حدود یک ساعت به عملیات خود خاتمه دادند.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.