“تعمید” و “سوم جمادی الثانی” از اواخر هفته جاری در حوزه هنری

۲۳فروردین۱۳،

نمایش “تعمید”نوشته ابوالفضل حاجی خانی به کارگردانی علیرضا مهران از ۲۸ فروردین ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه می رود.

به گزارشممتازنیوز، این اثر نمایشی که مضمونی مذهبی دارد در ایام فاطمیه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه مهر حوزه هنری به اجرا درخواهد آمد.

نمایش “سوم جمادی الثانی”عنوان دیگر اثر دینی است که به مناسبت ایام فاطمیه در حوزه هنری به صحنه می رود. این اثر از ۲۱ فروردین هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

به گفته رحمت امینی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، پس از ایام فاطمیه آثاری که در نوبت اجرا قرار داشتند که شامل نمایش هایی از سید جواد روشن، بهزاد صدیقی و علی رحیمی می گردد، به اجرا در می آیند. همچنین حوزه هنری در فصل تابستان میزبان رپرتوآر آثار موفقی با مضامین اجتماعی از هنرمندان چون سیدعلی موسویان، محمد زوار بی ریا و کاوه مهدوی خواهد بود.

در بخش آثار ویژه کودکان و نوجوانان حوزه هنری نیز که در شش ماه دوم سال قبل با استقبال بسیار خوبی روبه رو شده بود، دو نمایش “کارآگاهان مدرسه”نوشته سیدحسین فدائی حسین به کارگردانی مجید امیری از ۲۶ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت و نمایش “تلویزیون ناقلا”نوشته و کار مجتبی رفیعی از ۴ تا ۲۰ اردیبهشت ماه هر روز در سه نوبت در صبح در تالار اندیشه حوزه هنری به اجرا در می آیند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.