تعهد مشروط برای تحویل مرغ ۴۰۱۲ تومانی

مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران از تفاهمنامه اتحادیه مرغداران با وزارت صنعت برای تحویل مرغ ۴۰۱۲ تومانی به میادین خبر داد گفت: اما تولیدکنندگان انتظار دارند وزارت صنعت نیز به اجرای تعهدات خود در تحویل خوراک طیور سرعت بخشد.
حسین مقدم‌نیا  گفت: در حال حاضر به دلیل قیمت بالای خوراک طیور قیمت تمام شده بالاست و برای عمل به تعهد توزیع مرغ ۴۰۱۲ تومانی از سوی این اتحادیه مسئولان وزارت صنعت هم باید به تعهد توزیع ۳۰۰ هزار تن خوراک طیور سرعت بخشند.

مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران افزود: نیاز ماهانه صنعت طیور کشور ماهانه ۴۰۰ هزار تن، ۲۴۰ هزار تن ذرت و ۱۶۰ هزار تن کنجاله سویا است اما تاکنون تنها ۵۰ هزار تن بعد از تفاهمنامه تامین خوراک طیور با وزارت صنعت تحویل داده شده است.

وی افزود: اگرچه به تولیدکنندگان استانها اعلام کرده‌ایم که در عمل به توزیع مرغ ۴۰۱۲ تومانی همکاری کنند اما آنها انتظار تامین نهاده‌ها را نیز دارند.

مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران تصریح کرد: در حال حاضر قیمت کنجاله سویا در بازار کیلویی ۱۷۰۰ تومان است که توزیع نهاده ارزان‌قیمت کنجاله سویا ۸۳۰ تومانی نقش موثری در کاهش قیمت تمام شده خواهد گذاشت.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.