تعویض رایگان کاتالیست تاکسیهای پراید

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تعویض رایگان کاتالیست تاکسیهای پراید

تعویض رایگان کاتالیست تاکسیهای پراید

در آستانه روز هوای پاک سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران طرح تعویض و نصب رایگان مبدل های کاتالیستی و کنیستر را برای تاکسی های پراید اجرا می کند.

به گزارش ممتازنیوز، مالکان تاکسی های پراید برای تعویض رایگان کاتالیست و کنیستر خودروی خود به مراکز معاینه فنی شهرداری تهران مراجعه کنند. طرح تعویض رایگان مبدل های کاتالیستی و کنیستر از روز یکشنبه ۲۲ دی اجرا می شود. ارائه اصل پروانه هوشمند(کارنامه تاکسی) برای تعویض رایگان کاتالیست الزامی ست.
هزینه تعویض مبدل های یاد شده ۳۰۰ هزار تومان است که شهرداری تهران درراستای اجرای طرح های کاهش آلودگی هوای تهران این طرح را رایگان برای تاکسی های پراید اجرا می کند.
فاز نخست طرح تعویض رایگان مبدل های کاتالیستی و کنیستر تاکسی های پراید سال گذشته در آستانه روز هوای پاک اجرا و نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ تاکسی پراید را پوشش داد. تعداد کل تاکسی های پراید در تهران نزدیک به ۸ هزار است که پیش بینی می شود در فاز دوم نیز نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ خودروی دیگر تعویض مبدل شوند.
بر اساس این گزارش ابوذر، بیهقی، آبشناسان، سراج ، خاوران، دماوند، چمران، نیایش، شکوفه و الغدیر از جمله مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در تهران است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.