تعیین حداقل دستمزد۹۳ با مدل جدید

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تعیین حداقل دستمزد93 با مدل جدید

تعیین حداقل دستمزد۹۳ با مدل جدید

ممتازنیوز: معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به لزوم طراحی مدلی جدید برای تعیین حداقل دستمزد کارگران گفت: امسال کارگروه دستمزد با نظارت بیشتر وزارتخانه، توسعه سه‌جانبه‌گرایی و رویکرد جدید تشکیل جلسه خواهد داد.

به گزارش ممتازنیوز، حسن هفده‌تن با تأکید بر بررسی همه جانبه مسائل با نگاه و برنامه‌ریزی جدید اظهار داشت: امسال کارگروه دستمزد با نظارت بیشتر وزارتخانه، توسعه سه‌جانبه‌گرایی و رویکرد جدید تشکیل جلسه خواهد داد.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص رویکرد جدید در تعیین دستمزد کارگران گفت: رویکرد جدید بر این مبنا است که هزینه کمتری به اقتصاد ملی تحمیل شود، قدرت خرید و کرامت کارگر افزایش یابد و کارفرما هم کمتر تحت فشار باشد.
وی با اشاره به طرح جدید خود برای تعیین حداقل دستمزد سال ۹۳ کارگران گفت: این طرح را با شرکای اجتماعی مطرح و بررسی می‌کنیم و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.
به گزارش فارس، هفده‌تن با بیان اینکه در نظر گرفتن تورم به تنهایی در تعیین حداقل دستمزد صحیح نیست، ادامه داد: باید مدلی طراحی شود که هم بهره‌وری کارگر و سرمایه را بالا ببرد و هم دغدغه کارفرما را کاهش دهد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.