تغییرات بسیار در بنتلی فلایینگ اسپرز

۰۳م اسفند ،

تغییرات بسیار در بنتلی فلایینگ اسپرز

Bookmark and Share

بنتلی مدل فلایینگ اسپر خود را آنقدر تغییر داده است که تقریباً مدل کامل تازهی از این خودرو را به عنوان مدل سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد کرد. 

فلایینگ اسپر در حقیقت مدل چهار دری است که بنتلی براساس مدل کنتینانتال می‌سازد. این خودرو در اروپا چندان طرفدار ندارد و منتقدانش آن را نمونه بنتلی از فولکس واگن فیتون می‌خوانند. اما برخلاف اروپا، این خودرو در چین بسیار پرطرفدار است و شاید به همین سبب بنتلی به ساخت مدل تازه این خودرو بیشتر توجه کرد. 

انتقاد دیگری که بنتلی وارد بود تغییرات اندکی بود که سال قبل در مدل‌های تازه کنتینانتال جی‌تی دیده شد به طوری که بین ظاهر مدل تازه و مدل قدیمی فرق بسیاری وجود نداشت. در واکنش به این انتقاد بنتلی در عرضه مدل تازه فلایینگ اسپر، در ایجاد تغییرات ظاهری تلاش بیشتری کرده است تا ظاهر این مدل تا سال ۲۰۱۷ که نسل تازه فلایینگ اسپر عرضه می‌شود، تازه و متفاوت باشد. 

تغییرات بسیار در بنتلی فلایینگ اسپرز

مدل تازه با الهام از بنتلی مولسان، سدان بزرگ بنتلی، تغییر چهره داده است. تغییرات در جلوی ماشین کمتر از نمای پشت آن است. جلوپنجره بزرگ‌تر و ایستاده‌تر طراحی شده است و چراغ‌های جلو اگرچه همچنان چهار‌تایی است اما برعکس کنتینانتال جی‌تی، چراغ‌های کناری از چراغ‌های داخلی بزرگ‌تر است. خط سقف پایین‌تر آمده و بدنه شبیه به مدل مولسان عضلانی‌تر شده است. شیب صندوق عقب و چراغ‌های افقی هم مهمترین تغییرات در عقب خودرو است که آن را کاملاً با مدل کنتینانتال جی‌تی متفاوت کرده است. 

داخل ماشین به طور کامل عوض شده است. بنتلی می‌گوید داخل مدل تازه ۶۰۰ قطعه کاملاً تازه دارد. تم اصلی ترکیب چوب، آلومینیوم و چرم است و مثل همیشه از بهترین کیفیت در ساخت بخش‌های داخلی خودرو استفاده شده و خریداران می‌توانند بی‌نهایت ترکیب مختلف برای تزیین داخل خودروهای خود سفارش دهند. 

صندلی‌ عقب را می‌توان دونفره یا سه نفره سفارش داد. در کنسول وسط ماشین برای سرنشینان عقب هم یک صفحه لمسی قرارداده شده که از طریق آن می‌توانند سیستم صوتی و تصویری ماشین را کنترل کنند. دسترسی به اینترنت، دو نمایشگر ده اینچی برای سرنشینان عقب با قابلیت پخش دی‌وی‌دی هم به طور سفارشی ممکن است.برای کاهش صدای خارج، بنتلی عایق تازه‌ای در زیر ماشین و پنجره‌ها استفاده کرده است و طرح تازه درها هم به کاهش صدا انجامیده است. 

تغییرات بسیار در بنتلی فلایینگ اسپرز

موتور ماشین همان موتور دوازده سیلندر شش لیتری مدل پیشین است که با دو توربو کار می‌کند. موتور کمی تغییرداده شده و قدرتش از ۵۵۲ اسب بخار به ۶۱۶ اسب بخار افزایش یافته است. ترکیب این افزایش قدرت و کاهش ۵۰ کیلوگرمی در وزن خودرو سبب شده شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر این ماشین هم ۰.۳ ثانیه بهتر شود و به ۴.۳ ثانیه برسد. به احتمال بسیار این خودرو با موتور هشت سیلندر هم به بازار عرضه می‌شود. جعبه دنده شش سرعته مدل پیشین با جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک عوض شده که ساخت زد اف است. 

قیمت رسمی ماشین هنوز اعلام نشده اما احتمال داده می‌شود حدود ۱۴۰ هزار پوند باشد که ۸۵ هزار پوند از مدل مولسان کمتر است. 

برچسب ها : | تاریخ : ۲۰۲۴/۰۲/۲۱
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.