تغییر بعضی سؤالات آزمون دستیاری بعد از اعتراض داوطلبان/ آغاز انتخاب رشته: ۲۵ خرداد

۱۹خردادماه،
ممتاز نیوز : رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از انتشار یافتن کلید نهایی آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از فردا بر روی پایگاه اینترنتی سنجش آموزش پزشکی خبر داد و زمان انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان اولیه را اعلام کرد.

غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با فارس گفت: داوطلبان می‌توانند پاسخنامه خود را با پاسخنامه اصلی که کلید سوالات است و در پایگاه اینترنتی قرار می‌گیرد مطابقت دهند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت افزود: این داوطلبان می‌توانند از ۲۵ تا ۲۹ خرداد به انتخاب رشته محل خود تا ۱۰۰ رشته-محل است اقدام کنند.

حسن‌زاده گفت: همچنین فردا ۲۰ خرداد اطلاعیه‌ای از سوی دبیرخانه تخصصی منتشر می‌شود تا چگونگی انتخاب رشته و ظرفیت‌ آنها اعلام شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان باید در تکمیل فرم انتخاب رشته – محل دقت کافی داشته باشند چون پس از ارسال اطلاعات امکان تغییر یا تبدیل و ویرایش و ابطال فرم وجود ندارد. همچنین مهلت اعلام شده قابل تمدید نیست و عدم تکمیل فرم انتخاب رشته – محل به منزله انصراف از شرکت در مراحل پذیرش دستیار تخصصی این دوره است.

اعتراض داوطلبان به تغییر سوالات منجر شد

وی اعلام کرد: نسبت به انتشار یافتن کلید اولیه آزمون دستیاری تخصصی اعتراضاتی از سوی داوطلبان انجام گرفته که پس از بررسی طراحان این آزمون بعضی سوالات تغییر کرد به گونه‌ای که دو سوال از آزمون دستیاری تخصصی حذف و هفت سوال به صورت دو گزینه‌ای تغییر کرد.

چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی روز پنجم اردیبهشت با رقابت میان ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب در ۱۹ حوزه و ۱۸ شهر برگزار شد.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.