تغییر رویه رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی / تقابل کفاشیان و کروش؛ دوران همکاری به پایان رسیده؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – علی کفاشیان و کارلوس کروش مدتی است که حامی یکدیگر نیستند.

به گزارش ممتاز؛ کارلوس کروش از روزی که سرمربی تیم ملی ایران شده، هر وقت با هر چهره‌ای که به مشکل خورده حداقل خیالش راحت بوده که یک حامی بزرگ در ایران دارد؛ علی کفاشیان. کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در طول این چند سال همیشه از سرمربی تیم ملی حمایت کرده و اجازه نداده که کروش مقابل منتقدانش تنها باشد. او هر وقت که لازم بوده، از کروش حمایت و از عملکرد او دفاع کرده است.
اما اخیرا اتفاقاتی افتاده که نشان می‌دهد کفاشیان و کروش دیگر آن رابطه گرم گذشته را ندارند. رئیس فدراسیون فوتبال هم ثابت کرده که نمی‌خواهد مثل قبل، از کروش حمایت کند. تا یک سال قبل هر وقت که کروش انتقادی می‌کرد و از کاستی‌های فوتبال ایران حرف می‌زد، کروش حرف او را تایید می‌کرد و می‌گفت که با وجود این کاستی‌ها، فدراسیون تمام توانش را به کار می‌گیرد تا مشکلات را حل کند. اما حالا که کروش از کمبودها گلایه می‌کند، کفاشیان می‌گوید کمبودی وجود ندارد.
دوشنبه شب در برنامه نود کروش گفت که تیم ملی در طول سه هفته فقط یک دست گرمکن داشته و این گرمکن ها حتی شسته هم نمی شود. اما علی کفاشیان وقتی که روی خط برنامه نود آمد جواب او را داد و گفت که فدراسیون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای اردوی آفریقای جنوبی هزینه کرده و به اندازه کافی برای تیم ملی لباس فرستاده است. او در حالی حرف‌های کروش را نقض کرد و گفت تیم ملی کمبودی ندارد که کارلوس کروش سعی کرد ظاهر قضیه را حفظ کند و کفاشیان را مقصر ناکامی‌ها نداند. کروش حتی تاکید کرد که تیم ملی با تلاش‌های کفاشیان و نبی به جام جهانی رسیده و اختلافی میان آن‌ها وجود ندارد. اما کفاشیان با صراحت حرف‌های سرمربی تیم ملی را رد کرد. کفاشیان پیش از این سعی می‌کرد با کروش در یک موضع باشد اما در حال حاضر روبروی او می‌ایستد.
این البته اولین باری نیست که رئیس فدراسیون مخالفت ضمنی خود با کروش را نشان می‌دهد. او پیش از این هم چند بار تاکید کرده که مبلغ درخواستی کروش برای تمدید قرارداد بسیار بالا و خارج از توان فدراسیون فوتبال است. از طرفی کروش هم در برنامه نود گفت که اگر تیم ملی را تا ماه دسامبر در اختیار داشته باشد می‌تواند به قهرمانی جام ملت‌ها برسد. به عبارتی او تیمش را مدعی قهرمانی آسیا دانست اما به نوعی هم اعلام کرد که تا آن زمان در تیم ملی نخواهد بود. شاید دلیل تغییر رویه کروش و کفاشیان این باشد که آن‌ها می‌دانند همکاری‌شان به پایان خط رسیده اما سعی می‌کنند روابط فعلی را حداقل تا جام جهانی حفظ کنند.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.