تغییر ساعت پرواز تنها با ارسال پیامک/سردرگمی مسافران در فرودگاه شیراز

به گزارش خبرنگار مهر، مسافران پرواز شیراز- تهران شرکت هواپیمایی ماهان که قرار بود ساعت  ۴ و ۱۵ دقیقه بعد از ظهر از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به سمت مهرآباد پرواز کنند وقتی به فرودگاه مراجعه کردند متوجه شدند که پرواز آنها صبح امروز انجام شده است!

در واقع مسئولان ماهان به طور ناگهانی تصمیم می گیرند که زمان پرواز را از بعداز ظهر به ۱۱صبح تغییر دهند به همین منظور هم تنها یک پیامک برای تغییر ساعت پروازی به موبایل مسافران ارسال می کنند که به بسیاری از آنها این پیامک نرسید و موجب سردرگمی آنها در فرودگاه شیراز شد.

یکی از مسافران در تماس با خبرنگار مهر اعلام کرد که اطلاع رسانی نادرست این شرکت موجب شد که ما پرواز به تهران را از دست بدهیم. ضمن اینکه چرا باید یک ایرلاین ساعت پرواز خود را تغییر بدهد زیرا ممکن است یک مسافر نتواند در ساعت جدید در فرودگاه حاضر شود.

وی افزود: مسئولان این ایرلاین در فرودگاه هم پاسخ درستی به ما نمی دهند و می گویند که با پیامک به شما اطلاع داده شده و تنها می توانید با کنسل کردن پرواز خود و کسر ۵۰ درصد از قیمت بلیت، در لیست تاخیرها بمانید تا با پرواز دیگری شما را به تهران بفرستیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.