تغییر ساعت کاری مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد

ساعت بازدید از موزه ها و کاخ موزه های مجموعه سعدآباد ، از پنجم مرداد ماه تغییر می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه سعدآباد ، فهیمه نادری نژاد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم میهنان گرامی ، با اشاره به بخشنامه معاون میراث فرهنگی سازمان ، در خصوص تعیین ساعات کاری موزه ها اعلام کرد : کلیه موزه ها و کاخ های مجموعه سعدآباد به استثناء کاخ سبز و موزه برادران امیدوار ، از پنجم مرداد تا پایان ماه مبارک رمضان ، از ساعت ۱۱ تا ۲۳ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان می باشد .

مدیر روابط عمومی مجموعه سعدآباد ادامه داد : ساعت بازدید از کاخ سبز و موزه برادران امیدوار از ساعت ۹ تا ۱۷ خواهد بود .

وی با بیان اینکه مجموعه سعدآباد در ماه مبارک رمضان ، همه روزه به استثنای روزهای دوشنبه و روز شهادت حضرت مولی الموحدین ( ع ) مصادف با ۲۰ مرداد تعطیل می باشد افزود : ساعت کار بلیط فروشی طی ماه رمضان از ساعت ۱۱ تا ۲۱:۳۰ خواهد بود .

نادری نژاد با اشاره به برگزاری جشن بزرگ میلاد خجسته کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی ( ع )، برای کارکنان مجموعه سعدآباد و خانواده های آنان در روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه اظهار داشت : ساعت کاری موزه ها در روز مزبور تا ساعت ۱۸ خواهد بود .

گفتنی است مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با وسعت ۱۱۰ هکتار و ۱۷ کاخ و موزه و نمایشگاه دائمی و باغ موزه ای زیبا و منحصر بفرد در شمال شهر تهران واقع گردیده که در فصول مختلف سال ، گردشگران و علاقمندان بسیاری را به خود جلب می کند ./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.