تغییر مدیر عامل ایرانسل در تابستان آینده

این خبر امروز سهشنبه ۱۶آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

با برگزاری مجمع عمومی اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی ان.ایرانسل احتمال تغییر مدیرعامل این اپراتور چند ملیتی وجود دارد.
مسعود مقدسی، یکی از سهامداران ایرانسل در گفت وگو با خبرنگار موبنا بر اساس اساسنامه اپراتور ایرانی– خارجی ام.تی.ان ایرانسل، مدیرعامل این اپراتور باید پس از یک دوره دوساله تغییر کند، اظهار داشت: با برگزاری مجمع عمومی این اپراتوردرتابستان سال آینده، احتمال تغییر آقای دزفولی وجود دارد.
وی در پاسخ به این پرسش که هم اکنون ۷سال از فعالیت اپراتور دوم می گذرد و از ابتدای راه اندازی شبکه آقای دزفولی مدیرعامل این اپراتور چند ملیتی بودند، اظهار داشت: سهامداران داخلی اپراتور دوم باید در خصوص تغییر مدیرعامل اعمال نظر نمایند .
به گفته رییس سابق هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران، هم اکنون اقای قلمبر دزفولی در سال چهارم مدیریتی خود قرار دارد به سبب اینکه دو سال اول مدیرعاملی وی مربوط به فعال سازی شبکه بود و جزو دوره ریاست ایشان محسوب نمی شد.
مقدسی اظهار داشت: سهامداران داخلی اپراتور ام.تی. ان ایرانسل که متشکل از صاایران و بنیاد مستضعفان می باشند به ترتیب هر کدام به مدت ۲ سال آقای دزفولی را به عنوان مدیر عامل این اپراتور انتخاب نمودند. همچنین در صورت خواست سهامداران امکان انتخاب مجدد ایشان بازهم وجود دارد.
از ظواهر امر پیداست که مدیرعامل فعلی که ۷ سال بر این مسند تکیه زده، ظاهراً تا وقت نامعلومی و به روش نامشخصی این مسوولیت را بر عهده خواهد داشت. این در حالی است که وی تنها نماینده سهامدار ۱۵ درصدی این شرکت است.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.