تغییر کاربری نمازخانه و سالن اجتماعات و ساعت ورود و خروج خوابگاه‌ها در فصل امتحانات

۱۰م دیماه ،

40-89.jpg

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با اشاره به افزایش ظرفیت خوابگاه‌ها در سال تحصیل جاری، گفت: دانشگاه با کمبود سالن مطالعه در خوابگاه‌ها مواجه است.

حسین توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه دارای ۵ خوابگاه خواهران با ظرفیت ۸۰۰ نفر و ۲ خوابگاه برادران با ظرفیت ۵۰۰ نفر است که خوابگاه پسران دارای ۲ سالن مطالعه با ظرفیت ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر است.

وی با بیان این‌که خوابگاه‌های دانشجویان دختر این دانشگاه دارای ۵ سالن مطالعه با ظرفیت ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر است، افزود:‌ دانشگاه با کمبود سالن مطالعه مواجه است و سالن‌های موجود جوابگوی دانشجویان نیست. بنابراین دانشگاه در نظر دارد نمازخانه، سالن اجتماعات دانشجویان و غیره را برای فصل امتحانات تجهیز کند.

مدیر‌کل امور دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان گفت: در فصل امتحانات تردد دانشجویان خوابگاهی در داخل بلوک تا ساعت ۲۳ و جابه‌جایی دانشجویان از یک خوابگاه به خوابگاه دیگر با نظر سرپرست خوابگاه‌ها بلامانع است و همچنین ساعت خاموشی خوابگاه در فصل امتحانات بستگی به خود دانشجو دارد.

توسلی با اشاره به تغییر ساعت کتابخانه مرکزی دانشگاه در فصل امتحانات ادامه‌داد: ساعات سرویس‌دهی کتابخانه مرکزی در فصل امتحانات برای دانشجویان دختر تا ساعت ۲۲ و برای دانشجویان پسر تا ساعت ۲۴ است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.