تفاهم نامه شباب بین وزارت ارتباطات و صنعت امضا شد

به گزارش خبرنگار ایرنا،تفاهم نامه طرح ملی شبکه بزرگ ارتباطی بخش صنعت ، معدن و تجارت کشور ( شباب ) روز یکشنبه با حضور ، رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ‘محمد مفتح ‘ معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در محل مرکز همایش های صدا و سیما به امضا رسید .

همچنین در این همایش ۲ تفاهم نامه دیگر بین دستگاههای دولتی امضا شد که یکی از آنها تفاهم نامه ترسیم نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی کشور بود که بین سازمان فناوری اطلاعات ایران و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران امضا شد .

تفاهم نامه طرح ایجاد و توسعه مرکز عملیات امنیت بخش صنعت ،معدن و تجارت کشور ( شباب ) نیز در این همایش بین دو وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت ، معدن و تجارت امضا شد .

معاون وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در مراسم امضای این تفاهم نامه ها با اشاره به ضرورت ایجاد زیر ساخت های قانونی برای توسعه تجارت الکترونیک گفت: زیر ساخت های قانونی و مقررات مربوط به تجارت الکترونیک توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تدوین و از طریق کمیسیون تنظیم مقررات تصویب و به قانون تبدیل می شود .

‘ محمد کرم پور ‘ افزود: در حلقه و زنجیره تجارت الکترونیک ، پست و شرکت های پستی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد .

وی افزود: حلقه تجارت الکترونیک زمانی کامل می شود که پست بتواند محصولات خریداری شده را به دست مشتری برساند .

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: مجوز شبکه شباب توسط کمیسیون تنظیم مقررات صادر شده و امیدواریم بزودی برنامه عملیاتی این شبکه آغاز شود .

اقتصام ** ۱۵۷۹**۱۳۱۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۵۸۳۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.