تفاوت قیمت میوه از میادین میوه تا سطح شهر !

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

فروشندگان میوه و سبزی در سطح شهر تهران قیمت میوه را بالا ارزیابی کرده و معتقدند طرح مبارزه با دلالان تاثیری بر قیمت نداشته و همچنان میوه درجه یک و لوکس در اختیار دلالان است.

 به اعتقاد فروشندگان قیمت میوه در سطح شهر تهران بالا است و طرح مبارزه با دلالان تاثیری بر قیمت نداشته و همچنان میوه درجه یک و لوکس در اختیار دلالان بوده و آن‌ها به افزایش قیمت‌ها دامن می‌زنند.

در حال حاضر بر طبق فاکتور خرید میوه که توسط میوه فروشان سطح شهر از میادین میوه و تره بار تامین شده است هر کیلو گلابی درجه یک ۷۵۰۰، نارنگی ۶۰۰۰، انگور بی‌دانه ۶۰۰۰، انار ۶۰۰۰، شلیل شمس ۵۰۰۰، سیب سفید ۴۵۰۰، هلو انجیری ۶۰۰۰، موز ۴۳۰۰، خیار بوته ۳۵۰۰ و هندوانه ۸۰۰ تومان است.

اما قیمت فروش این میوه‌ها در سطح شهر هر کیلو گلابی ۱۰هزار، نارنگی ۷۵۰۰ تا ۸۰۰۰، انگور بی‌دانه ۷۰۰۰، انار ۷۰۰۰، شلیل ۷۰۰۰، سیب سفید ۶۰۰۰،‌ هلو انجیری ۷۰۰۰، موز ۵۰۰۰، خیار بوته ۴۰۰۰ و هندوانه ۱۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

با توجه به قیمت‌های اعلامی حاشیه سود قانونی برای میوه گلابی، نارنگی، شلیل و سیب سفید با دریافت قیمت بیش‌تر رعایت نشده که در کنار آن برای میوه‌های انگور بی‌دانه، انار هلو انجیری، موز،‌خیار و هندوانه کمتر از حاشیه سود قانونی، به فروش می‌رسد.

– .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.