تفکر ضدانقلاب درباره رضا پهلوی چیست+سند

در سایت های ضدانقلاب منتشر شد؛
مقاله زیر درست به مانند آنچه که در سایت آزادگی توسط کاربران ضدانقلاب منتشر شده است بدون هیچ کم و کاستی منتشر می شود.در صورتی که تمایل دارید بدانید تفکر ضدانقلاب وطنی/غیروطنی درباره رضا پهلوی چیست لطفا بخوانید.
 

 
متن کامل:
شازده! اخیرا در مصاحبه با رسانه آلمانی‌فوکس آنلاین از اسرار مگوی پرده برداشتی. در آنجا گفتی‌که هنوز خودت را شاه قانونی‌مملکت می‌دانی. همچنین گفتی‌که “مساله اصلی‌نه برنامه اتمی‌که حکومت است،سعودی‌ها ، قطری‌ها و بحرینی‌ها این را می‌‌دانند،چنین می نماید که غرب فراموش کرده است.
 
در جای دیگری از همان مصاحبه گفتی‌که،خیلی‌‌ها در ایران از حمله نظامی غرب دفاع می‌‌کنند.حتی در آن مصاحبه گفتی‌که بسیاری از زندانیان سابق به سراغ تو آماده و گفته اند که ای کاش پدرت آنها را اعدام میکرد.حتی گفتی‌که پدرت می‌خواست به مردم آموزش دهد و آنها را برای دموکراسی آماده کند! حتی گفتی‌نقشی‌چون مهاتما و یا ماندلا داری… !
 
شازده بی‌محابا گفتی‌و ما شنیدیم،و هر روز می‌‌شنویم که، شازده چه می‌‌گوید و چه نمی‌‌گوید،، اما بگذار چیزی برایت بگویم،بچه بودم که انقلاب شد،، بله من یکی‌از همان بچه‌های انقلاب هستم،همان‌ها که شعار می‌‌دادیم امشب هوا برفیه کشتن شاه حتمیه،یا شعار می‌‌دادیم،امشب هوا با رونیه کشتن شاه قانونیه،شازده هیچکس ما را گول نزد،ما بچه‌های انقلاب هستیم،همان‌ها که به اصطلاح خودمانی پدر پدرت را در آوردند،شازده! بچه که بودیم،در سرمای یخبندان ما را مجبور می‌کردند که در مراسم صبحگاهی سرود مزخرفی را بخوانیم، ” شهنشه ما زنده با دا،،،،…! هیچکس این سرود را نتوانست تا به آخر یاد بگیرد، آن زمان ۶ سال داشتم و به جای بازیگوشی ما را مجبور می‌‌کردند مانند یک سرباز سرود بخوانیم و برای پدرت آرزوی سلامتی‌بکنیم. آن زمان یادم هست که چون بید از سرما میلرزیدم،زیرا لباس گرم نداشتم به همین خاطر همیشه دیرتر به مدرسه می‌‌آمدم تا مجبور نباشم آن سرود مزخرف را در آن هوای سرد بخوانم،بزرگ تر که شدیم مجبور بودیم تا در وصف انقلاب به اصطلاح سفید بابات،مدام کاغذ سیاه کنیم.
 
شازده ! تو نه ماندلا هستی‌و نه مهاتما،تو یک بچه پولدار هستی‌که بدنبال کسب قدرت همه کار می‌‌کنی‌،حتی حاضری کفش مرتجع‌ترین جنایتکاران را هم واکس بزنی‌،در همان مصاحبه هم پیمانان خودت را به خوبی‌معرفی‌کردی،سران جنایتکار سعودی،قطر و بحرین،تو که مثل ماندلا اهل مبارزه نیستی‌،در زندگیت حتی یک بار طعم گرسنگی را نچشیده ای.
 
با زبان رسا و به شکلی‌شیوا به غرب تضمین دادی که در صورت حملهٔ نظامی به ایران، بسیاری از ایرانیان ( بخوان خودت و طرفدارانت) از این حمله استقبال خواهند کرد. امروز تو می‌گوئی ” امروز فقط اتحاد”،، بگذار به تو بگویم منظورت چیست، ” امروز فقط اتحاد فردا فقط این چماق”
 
شازده !ما شاه را و حکومت سلطنتی را برای همیشه سرنگون کردیم.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.