تقاضا برای سکه آتی کم نشده است

۲۷م آذر ،

بینا- یک کارشناس آتی سکه گفت: تقاضا برای سکه آتی کم نشده است.
به گزارش بینا، مهیار بقایی به ایلنا اظهار داشت: هر چند نرخ دلار به ۳ هزار تومان رسیده است اما بازار آتی عملا در شرایط آرامی قرار گرفته و هم اکنون نگاه بازار به قیمت های جهانی و انس جهانی است.
وی افزود: طی یک ماه قبل قیمت آتی سکه به ۱ میلیون و ۲۴۰ تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید و تقاضاها برای سکه آتی کم نشده است.
وی با بیان اینکه در فصل زمستان موجی تازه از تقاضا برای سکه بوجود خواهد امد گفت: با توجه به پیش رو بودن دهه فجر و عید نوروز تقاضاها برای خرید سکه افزایش خواهد یافت.
بقایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر همه نگاهها به مذاکرات ۲۷ دی است و فعالان اقتصادی معتقدند ممکن است توافقات تازهی حاصل شود و همه در انتظار خبرهای می باشند که در خصوص تحریم ها و مذاکرات منتشر خواهدشد.
وی گفت: نکته ای که اکنون وجود دارد این است که باید نرخ دلار در بودجه ۹۲ سریعتر مشخص شود و به نظر می رسد تاخیر بوجود آمده بسیار طولانی و نگران کننده شده است.
وی افزود: متاسفانه ثباتی در سیاست های ارزی وجود ندارد و هر روز شاهد صحبت های ضد و نقیض مسئولین در خصوص نرخ ارز هستیم به عنوان مثال یک روز گفته می گردد دلار در بودجه ۹۲ ممکن است ۲ هزار تومان شود و روز دیگر می گویند سیاست های انقباضی شدیدی در بودجه ۹۲ پیش بینی شده و دلار به ۲۳۰۰ تومان خواهد رسید و بعضی دیگر هم می گویند نرخ دلار به ۱۸۰۰ تومان خواهد رسید.
وی خاطر نشان کرد: به نظر می رسد در این شرایط فعالان اقتصادی نگران نرخ دلار و بی ثباتی آن در آینده می باشند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.