تقدیر از فعالان صید و صیادی در هرمزگان

چهارشنبه ۲۴ خرداد – ۰۳:۴۵:۱۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیرکل شیلات هرمزگان برنامه های شیلات این استان را در هفته جهاد کشاورزی تشریح کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مانا، قدرت میرزاده ضمن تبریک وگرامیداشت هفته جهاد کشاورزی گفت: در این هفته علاوه بر معرفی افراد نمونه‌ در بخش صید و صیادی و آبزی پروری و تقدیر از آنها، دو دوره آموزش طبخ آبزیان برای شهروندان حاجی آباد و رودان برگزار خواهد شد.
وی گفت: رهاسازی بچه ماهی تولید شده در استان هرمزگان که تکثیر آن برای اولین بار توسط کارشناسان بومی انجام شده است, نیز با حضور مسئولین انجام خواهد شد.
میرزاده افزود: همچنین برگزاری سه دوره ناخدایی در شهرستان های استان هرمزگان و همچنین برگزاری آزمون کتاب خوانی نیز در دستور کار اداره کل شیلات این استان در هفته جهادکشاورزی قرار دارد که این آزمون شامل نکات ایمنی؛ اطفاءحریق؛ نقشه خوانی و دریانوردی است.
مدیرکل شیلات هرمزگان اضافه کرد: برگزاری مسابقه ماهیگیری درشهرستان قشم نیزاز دیگر برنامه های این اداره کل به مناسبت هفته جهاد کشاورزی است .
مدیرکل شیلات هرمزگان اضافه کرد: تولید بچه ماهیان دریایی برای اولین بار بدست کارشناسان بومی این استان صورت گرفته که می تواند علاوه براشتغالزایی وتولید آبزیان، با رهاسازی بخشی از بچه ماهیان تولید شده به ذخایر آبزیان در دریا نیز کمک کرد.
وی در پایان گفت : امیدواریم در سال جاری که به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، با فرهنگ مدیریت جهادی پویاتر از قبل در تولید آبزیان و برنامه‌ریزی برای حمایت از بخش خصوصی گام برداریم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۳۱۵۴۵۱۹۷۸۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.