تقدیر تولیت آستان امامین کاظمین از آیت الله سبحانی

خبرگزاری آریا-  حاج فاضل انباری، تولیت آستان امامین کاظمین و رئیس ستاد اجرایی کنگره بین المللی امام کاظم(ع) از حضرت آیت الله سبحانی که به این کنگره پیام داده بودند، تشکر کرد.
به گزارش خبر گزاری آریا به نقل از مرکز خبر حوزه، حاج فاضل انباری ابراز داشت: پیام ایشان که از سوی شیخ محمد الحسون در کنگره قرائت شد، بیانگر اهتمام و درک بالای ایشان برای نشر و ترویج آموزه های مکتب اهل بیت علیهم السلام است.
وی خاطر نشان کرد: برای ما افتخار بزرگی بود که ایشان از این طریق در کنگره امام کاظم(ع) مشارکت کردند و به واسطۀ این مشارکت ارزشمند، از ایشان سپاسگزاری می کنم.
تولیت آستان امام کاظم(ع) با ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز سومین کنگره بین المللی امام کاظم(ع) در جوار حرم آن امام همام گفت: این کنگره تا زمانی که مزین به نام اهل بیت علیهم السلام است، یک روح معنوی و قداست ویژه ای را با خود به همراه دارد.
وی ادامه داد: تلاش برای احیای اندیشه اهل بیت(ع)، تلاش برای احیای رسالت نبوی است زیرا حرکت ائمه در ادامه حرکت خاتم الانبیاء انجام گرفته است و ما وقتی از ائمه طاهرین علیهم السلام سخن می گوییم گویی از پیامبر رحمت یاد می کنیم.
حاج فاضل انباری با اشاره به برگزاری این کنگره همزمان با ۱۲۵۰ امین سالگرد شهات امام موسی بن جعفر ابراز داشت: این کنگره برگزار شد تا پژوهشگران و محققان، نقش ویژه خود را در معرفی و تبیین اندیشه امام کاظم علیه السلام که همچنان به آن نیاز داریم، ایفا نمایند.
وی تصریح کرد: لحظه لحظۀ زندگی ائمه، برای ما درس زندگی است و در این کنگره تلاش کردیم تا برگ هایی از این کتاب قطور انسانیت را ورق بزنیم و به دیگران نیز معرفی نماییم.
رئیس ستاد اجرایی کنگره بین المللی امام کاظم(ع) به حضور گروهی از اندیشمندان و محققان حوزوی از شهر مقدس قم در این کنگره اشاره و تصریح کرد: به صراحت، از این حضور خوشحال بودیم و مایه مسرت ما بود زیرا هدف همه ما یکی است  و آن، خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام است.
وی در خصوص انتشار مقالات این کنگره در قالب کتاب اعلام داشت: همانطور که کتاب دومین همایش چاپ شده است، کتاب سومین کنگره نیز شامل سخنرانی ها، مقالات و بیانیه پایانی کنگره به چاپ خواهد رسید و در دسترس علاقه مندان و محققان قرار خواهد گرفت.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.