تقدیر از خبرنگاران در نمازجمعه این هفته تهران

هفدهم مرداد در تقویم مزّین به نام روز خبرنگار می‌باشد که چنین روزی یادآور خاطراتی از شهید والامقام و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی شهید محمود صارمی است که به سبب نوع شغل خود، وظیفه‌ای سنگین برعهده داشت و در راه اعتلای نام مقدس اسلام حتی از جان خود گذشت تا رویدادی را ثبت کرد و برای ارتقای سطح آگاهی جامعه جانفشانی نمود تا رسالت حرفه خبرنگاری که همان امانت داری و صداقت همچون برکی زریّن بر قلّه افتخارات آنان بدرخشد.

 تهیه اخبار موثق و اطمینان‌بخش در زمینه‌های مختلف در بالاترین سطح و با پیشرفته‌ترین تکنولوژی، یکی از نیازهای اساسی جامعه بشری است که خبرنگاران در یک فضای بی‌طرف و در مسیر نیل به واقعیت، همپای حوادث لحظه به لحظه گام بر می دارند و به صورت جامع و مانع و رسا به انعکاس وقایع می‌پردازند.

 انعکاس شفاف اخبار و خنثی‌کردن تلاشهای دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز خودگواه مسئولیت‌پذیری حرفه خبرنگاری است.

 ستاد نماز جمعه تهران بر خود واجب می‌داند که زحمات تمامی خبرنگاران محترم را ارج نهد و به نمایندگی از این عزیزان در جایگاه نماز جمعه مورخ ۱۳/۵/۹۱ از تعدادی خبرنگار با حضور امام جمعه موقت تهران تقدیر وتشکر بعمل آورد و به ویژه از خبرنگار ممتاز و ارشد و مجری متبحّر صدا و سیما جناب آقای مرتضی حیدری و خبرنگار جسور و متعهد جناب آقای کامران نجف‌زاده قدردانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که جناب آقای مرتضی حیدری نیز پیرامون روز خبرنگار از تریبون رفیع نماز جمعه تهران به ذکر خاطرات می‌پردازد.

در پایان مجدد هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی می‌داریم و از تمامی اصحاب محترم خبر که با سعه صدر و فروتنی به نشر معارف اسلامی می‌باشند و خصوصاً نشر معارف نماز عبادی- سیاسی جمعه همت گماشته، کمال تشکر را ابزار نماییم و خدمت این سروران روز خبرنگار را نیز تبریک می‌گوییم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.