تقدیر از عملکرد بانک ملت در استان ها

بینا-  رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی در دیدار با مدیر این بانک در استان، حرکت بانک ملت را در راستای بانکداری اسلامی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سیاست های این بانک در جهت تامین رفاه اجتماعی به ویژه ابتکار عمل در طراحی کارت” داد” برای رفع مشکلات مالی احتمالی کارکنان دادگستری، نشانه هوشمندی دست اندرکاران این بانک است.
به گزارش بینا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان هم در نامه ای از کارکنان بانک ملت حوزه زابل به دلیل همراهی و مساعدت در راستای تحقق اهدف عالیه نظام در بخش اشتغال پایدار برای اقشار نیازمند جامعه سپاسگزاری کرد.
همچنین معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از تلاش صادقانه و بی شائبه دست اندرکاران بانک ملت در جهت تامین مسکن روستاییان تشکر کرد.
در عین حال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان هم با ارسال تقدیرنامه ای، تلاش های و زحمات مدیران و کارکنان بانک ملت را در تعامل با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران قابل ستایش خواند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز با قدردانی از تلاش دست اندرکاران بانک ملت در انتقال حساب های این اداره کل به شعبه مطهری خرم آباد، اعلام کردکه ارائه خدمات و سرویس دهی این بانک به کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی بسیار صمیمانه و مناسب بوده است.
بر اساس این گزارش، کارکنان شرکت آب منطقه ای ایلام هم با ارسال نامه ای، از زحمات کارکنان شعبه مرکزی بانک ملت در جهت خدمات دهی به ارباب رجوع و سرعت بخشیدن به امور محوله سپاسگزاری کردند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.