تقدیر استاندارازعملکرد بانک مسکن خوزستان

۱۱م آذر ،

بینا- استاندار خوزستان با صدور پیامی از مدیر شعب و کارکنان بانک مسکن در استان خوزستان به سبب فعالیت چشمگیر در طرح مسکن مهر و پرداخت تسهیلات خود اشتغالی، تقدیر کرد.
به گزارش بینا، مدیریت این بانک در استان خوزستان تا پایان مرداد ماه سال جاری، تسهیلات ۷۹‌ هزار و ۷۹۵ واحد مسکونی طرح مسکن مهر را به مبلغ ۱۱هزار و ۱۵۱میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال پرداخت کرده است که این امر نشان‌دهنده تلاش بالای کارکنان بانک مسکن در تسریع بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر است.
همچنین با توجه به سیاست دولت در مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی به‌منظور محافظت در برابر بلایای طبیعی نیز، مدیریت بانک مسکن در استان خوزستان تاکنون به ۱۶‌ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی، تسهیلاتی به مبلغ یک‌هزار و ۳۴۹‌ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال پرداخت کرده است.
مدیریت بانک مسکن در استان خوزستان، در بخش نوسازی بافت فرسوده شهری نیز حضوری فعال دارد و در سال‌های اخیر، ۶۰۲‌ میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال از تسهیلات بافت فرسوده شهری این مدیریت به سه‌هزار و ۶۱۰ واحد مسکونی اختصاص یافته است.
از دیگر فعالیت‌های این مدیریت نیز می‌توان به پرداخت وام ودیعه مسکن به یک‌هزار و ۴۳۶ متقاضی در جریان سفرهای استانی هیات دولت به خوزستان اشاره کرد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.