تقدیم دومین اجرای ˝آسیدکاظم˝ به ˝آتش تقی پور˝

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

دومین اجرای نمایش ˝آسید کاظم˝ به کارگردانی محمودرضا رحیمی به آتش تقی‌پور تقدیم شد.

  به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین،اجرای دوم “آسید کاظم”، که از شاخص ترین آثار محمود استادمحمد است و هر روز ساعت ۱۹ در فرهنگسرای نیاوران اجرا می گردد، جمعه، ۱۲ مهرماه، به آتش تقی‌پور، بازیگر پیش کسوت تئا‌تر، تقدیم شد.
این هنرمند در پایان اجرای نمایش اظهار کرد: محمود استادمحمد یکی از استعدادهای تاثیرگذار تئا‌تر و ادبیات نمایشی کشور محسوب می‌شود که همواره باید افسوس از دست دادن او را بخوریم.

تقی‌پور همچنین ضمن اشاره به خاطراتی از همکاری با محمودرضا رحیمی و تمجید از اجرای نمایش «آسید کاظم» بیان کرد: شاهد اجرایی متفاوت از نمایشنامه استادمحمد بودم و نکته قابل توجه این بود که با توجه به تیپیک بودن شخصیت های اثر، بازی نقش‌ها کار دشواری است، اما بازیگران در این اجرا نشان دادند به خوبی از پس این کار برمی‌آیند.

این هنرمند در پایان پس از رفتن روی صحنه نمایش اظهار کرد: همکاری و ادامه دوستی گروهی از دانشجویان پس از ۲۰سال، که منجر به خلق اثر نمایشی می‌شود، قابل ستایش است. ‌ای کاش حمایت بیشتری از این هنرمندان به عمل می‌آمد.

نمایش «آسید کاظم» داستان مردی را روایت می‌کند که هفت سال از زندگی را در زندان به سر برده و قرار است به محله قدیمی خود بازگردد که …

در این نمایش محمدعلی نوروش، مجتبی طباطبایی، سعید دولتی، مهرداد نیکنام، حسن علیکرمی، شاهد پیوند، سعید اکبری مقدم، عباس سیاوش، کاظم بدیعی، مهرداد مهدیزاده، مجید معلمی و علیرضا استادی نقش آفرینی می‌کنند. شیوا مهرزاد (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، سیامک مجیدی (طراح صحنه و نور)، نازنین گودرزیان (طراح لباس)، مجید معلمی (مدیر تولید)، آیدا فرشادی (گریم) و شبنم لطیفی (مدیر صحنه) با رحیمی همکاری می‌کنند.


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.