تقدیم نمایش ˝ولگردی های آدمی زاد…˝ به گلاب آدینه

اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای نمایش ˝ولگردی های آدمی زاد، چندین سال پس از پیدایش˝به کارگردانی پاشا بهزاد، شنبه، ۸ تیرماه، به گلاب آدینه تقدیم شد.

به گزارش هنرآنلاین، این نمایش که با حضور گروهی از بازیگران تئاتر و سینما در حال اجراست، شنبه، ۸ تیرماه، میزبان هنرمندانی چون گلاب آدینه، سیاوش اسعدی، نورا هاشمی، کیهان ملکی و سعید چنگیزیان بوده است.

در پایان اجرا پاشا بهزاد، کارگردان نمایش، به نمایندگی از گروه، این اجرا را به گلاب آدینه تقدیم و از حضور دلگرم کننده ایشان تشکر کرد.

گلاب آدینه بازیگر نامدار تئاتر و سینما نیز با تحسین از کار حرفه ای گروه در سخنانی کوتاه گفت: تئاتر عرصه عشق است و دوام آوردن در این هنر دشوار سختکوشی و عشقی پایدار می خواهد که من در این گروه خوشبختانه این ویژگی ها را می بینم. امیدوارم فعالیت جوانان در عرصه تئاتر کشور ماندگار و پویا باشد و همواره شاهد چنین اجراهای متفاوت و جذابی از جوانان هنرمند کشور باشیم. گلاب آدینه همچنین کیفیت بازیگری در این نمایش را ستود و از اجرای حرفه ای نمایش تقدیر کرد.

نمایش “ولگردهای آدمی‌زاد چندین سال پس از پیدایش” سه گانه ای است که اولین بخش آن با عنوان فرعی سرگیجه در حال حاضر در حال اجراست. دو بخش بعدی نیز با عنوان فرعی ونوس و عصر تازه اجرا خواهند شد. این نمایش که با استقبال علاقه مندان روبرو شده است، تا ۱۵ تیرماه هرشب دو اجرا در تماشاخانه پارین، واقع در موزه زمان (خیابان زعفرانیه)، خواهد داشت.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.