تقسیم سود ۲۹ تومانی برای هر سهم

۲۱اردیبهشت،

مجمع عمومی بیمه ما با حضور ۶۷ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی و اعضای هیات مدیره برگزار و براساس تصمیم اعضا و سود کسب شده در سال مبلغ ۲۹۰ ریال برای هر سهم سود اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همچنین ۳۰۰ میلیون تومان پاداش ناخالص برای اعضای هیات مدیره در نظر گرفته شد.

در این مجمع با نظر اعضا روزنامه اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار، بیمه “ما” و همچنین شرکت حسابرسی فاطر برای سال به عنوان حسابرسی و بازرس قانونی شرکت تعیین شد.

در این مجمع علی‌پور، مدیر عامل شرکت بیمه ما با اشاره به فعالیت این شرکت از سال ۱۳۸۹ و عملکرد دو ساله مالی آن گفت: ما هنوز ظرفیت‌های بسیاری داریم که باید از آن استفاده کنیم تا به سودآوری مطلوب دست پیدا کنیم. همچنین برنامه‌های بسیاری برای فعالیت در بازار داریم.

وی با بیان این‌که ما به دنبال آن هستیم تا افزایش سرمایه بدهیم و یک سال است که به صورت مرتبط آن را با سازمان بورس پیگیری می‌کنیم گفت: در صورتی که از سوی سازمان بورس این افزایش سرمایه مورد قبول قرار گیرد مجمع برگزار کرده و افزایش سرمایه می‌دهیم که این امر روی قیمت هر سهم ما تاثیرگذار خواهد بود.

او از پرداخت ۵۹ میلیارد تومانی خسارت در سال به بیمه‌گذاران اشاره کرد و گفت:‌ در سال قبل توانسته‌ایم شعب خود را افزایش داده و به یک میلیون و ۵۰ نمایندگی در ۲۲ استان کشور گسترش دهیم و در شهرها و شهرستان های کوچک واحدی مانند شعبه اما کوچکتر از آن تدارک دیده‌ایم که به زودی فعال می شوند. این درحالی است که شبکه خسارت ما بسیار وقت‌گیر بود و مجبور بودیم از شرکت‌های دیگر کمک بگیریم اما اکنون دیگر خودمان خسارت پرداخت می کنیم.

علی پور همچنین از فعالیت بیمه ما در حوزه بیمه جام زندگی در هشت ماه اخیر خبر داد و گفت: توانسته‌ایم در این بیمه نامه فروش خوبی داشته باشیم.

وی از دیگر فعالیت‌های شرکت متبوعش را بیمه اتکایی و عضویت در آن عنوان کرد و گفت: توانسته‌ایم عضو بیمه آسیایی و آفریقایی شویم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در این نشست تعدادی از سهامداران نسبت عدم بازارگردانی سهام بیمه ما در بورس و نقد نشدن آن انتقاد داشتند و عنوان می کردند لازم است اعضای هیات مدیره برای این موضوع فکری کنند و از سهامداران حمایت شود.

در این راستا یکی از نمایندگان سهامداران گفت: در سال قبل که شاخص بورس ۲۷ هزار بود قیمت هر سهم ۱۶۷ تومان بود اما اکنون که شاخص ۴۵ هزار است قیمت ۱۱۲ تومان کاهش یافته و در واقع افت ۳۰ درصدی داشته است.

علی پور در پاسخ به این سهامدار گفت: شرکت بیمه ما تنها دو سال است که فعالیت می‌کند و تازه کار است ضمن آن‌که سهامداران لازم است در بازار وارد شده و فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد که با افزایش سرمایه ای که در آینده نزدیک در این شرکت اتفاق می افتد سرمایه شناور سهم بیشتر می گردد.

مدیر عامل شرکت بیمه ما به سهامداران اعلام کرد که سود در نظر گرفته شده برای سهامداران حقیقی تا پایان تیر ماه و برای سهامداران حقوقی تا پایان شهریور ماه به حسابشان واریز خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.