تکذیب خبر بازجویی مشایی از سوی دفتر رئیس جمهور

چهارشنبه ۱۰ خرداد – ۰۶:۲۸:۲۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری اخبار منتشر شده مبنی بر «بازجویی رییس دفتر رییس‌جمهور» را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، پیرو انتشار خبری در برخی جراید مبنی بر «بازجویی رییس دفتر رییس جمهور» مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری قویا این خبر را تکذیب می کند.
 مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری ضمن دعوت همه فعالان رسانه ای به لزوم رعایت تقوا، عدالت، انصاف و اصول حرفه ای، با اشاره به اینکه طراحی، تولید و انتشار اینگونه اخبار دروغ با هدف حاشیه سازی برای دولت و ایجاد خلل در مسیر خدمتگزاری به ملت عزیز ایران و آلودن دامن کارگزاران خدوم دولت عدالت محور، صورت می گیرد، یادآور شد که اینگونه دروغ پردازی ها و فضاسازی های کاذب، هیچگاه نمی تواند بر عزم و اراده دولتمردان در مسیر خدمت، کار و تلاش شبانه روزی تاثیر بگذارد و تنها باعث ایجاد بی اعتمادی مردم نسبت به طراحان و رسانه های ناشر این اخبار خواهد شد.
این مرکز همچنین با تصریح بر حق طبیعی خود، برای پیگیری قضایی و حقوقی انتشار این دست اخبار دروغ، بر شکایت از جراید منتشر کننده این خبر و پیگیری آن تا حصول نتیجه تاکید کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۳۰۱۸۲۸۲۳۹۰۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.