تکرار/لزوم رسانه ای کردن اسامی متهمان اختلاس پس از صدور حکم

سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت:‌ ارائه فعالیت‌های پژوهشی به منظور ایجاد پیوند میان تفکر و تصمیم‌گیری به دستگاه های قضایی کمک می کند.

جعفر صادق‌منش در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضائی باشگاه خبرنگاران، در تحلیل روند تاثیر گذاری فعالیت های پژوهشی در ارتقاء اجرای  احکام قضایی اظهار داشت: ارائه فعالیت‌های پژوهشی و برگزاری همایش‌ها بدین معناست که بتوانیم پیوند ارتباطی را میان تفکر و تصمیم‌گیری که می‌تواند مخاطبانش قاضی یا مدیر قضایی یا مدیر اجرایی باشد ایجاد کنیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: بسیاری از مدیران قضائی در کشورمان هستند که باید حوزه  تحت نفوذ خود را با پژوهش های بنیادی ساماندهی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که فعالیت‌های پژوهشی‌ انجام شده  را به چه صورت انعکاس می‌دهید ،‌ افزود: برای مجموعه مقالات همایش‌ها، در کتابی تحت عنوان اولین همایش ملی پژوهش در نظام عدالت کیفری فرصت‌ها و چالش ها به چاپ خواهد رسید.

صادق منش با اشاره به روش توزیع پژوهش‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در ابتدا نیاز سنجی‌هایی را انجام و سپس پژوهش‌ها صورت می‌گیرد و قطعا آثار پژوهشی که مرتبط با حوزه های مدیریتی مختلف تولید شده  به نهادهای مرتبط ارجاع خواهد شد.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.