تلاش برای تبرئه سروش

جام جم آنلاین: سایت ضد انقلابی روزآنلاین با انتشار مقاله ای با عنوان«انقلاب فرهنگی و دکتر سروش» به قلم علی افشاری که به دامن دشمنان ملت ایران پناه برده است سعی درتبرئه عبدالکریم سروش از اخراج دانشجویان و اساتید از دانشگاهها در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی شد.

درحالی که ضد انقلاب خارج نشین سروش را به خاطر بر خورد خشن با دانشگاهیان مورد انتقاد قرار می دهند،روزآنلاین نوشت: دکتر سروش در بستن خشن و خونین دانشگاه ها و اخراج گروه های دانشجویی دگر اندیش نقشی نداشته است.

در این مقاله آمده است: سروش حامی انقلاب فرهنگی بوده است و در قیاس با کسانی که دانشگاه را بستند و انقلاب فرهنگی ر ابه راه انداختند وکسانی که در ستاد انقلاب فرهنگی حضور داشتند در مجموع ملایم ترین دیدگاه را داشته است.

 خزعلی؛ به ضد انقلاب بپیوند

سایت ضد انقلابی گویا با درج نامه دوم مجتبی واحدی به مهدی خزعلی ضمن حمله به خزعلی به لحاظ دعوت مردم برای شرکت در مرحله دوم انتخابات، از سید محمد خاتمی به دلیل شرکت در انتخابات مجاس شورای اسلامی به عنوان اصصلاح طلب حکومتی نام برد.  

در نامه با انتقاد شدید از اینکه خزعلی خود را بسیجی خیبر نامیده است از وی خواسته شده است از نظام جمهوری اسلامی بریده وبه دامن ضد انقلاب بر گردد.
 
در این نوشته خطاب به خزعلی آمده است: آیا «وعده شکنی» و «تک روی» گروهی از اصلاح طلبان، معیاری برای موجه بودن یک اقدام است؟ از آن بالاتر، مگر اصولا جنبش اعتراضی متأثراز مشی خاتمی و برخی اصلاح طلبان حکومتی است که اکنون قرار باشد به دلیل شرکت نیمه مخفی خاتمی و برخی دوستانش در انتخابات، اعتراض اصلی مردم در جنبش سبز را به کناری نهیم و رأی بدهیم؟

در ادامه تلاش های خستگی ناپذیر دکتر مهدی خزعلی برای قانع سازی معترضان به حضور در انتخابات، یک کلیپ ویدئویی از او منتشر شده که در آن به صورت هم زمان، سوابق برخی اصلاح طلبان در سالهای گذشته به رخ آنان کشیده شده است. نمی دانم مقصود از این به اصطلاح افشاگری چیست ؟ آیا او گمان می کند اکثریت مردم، هم اکنون گوش خود را در اختیار برخی اصلاح طلبان حکومتی ـ از جمله سید محمد خاتمی ـ قرار داده اند وهرچه از دهان آنان به در آید الگوی رفتاری اکثریت ایرانیان خواهد بود؟

دزدی منافقین

با آغاز تخلیه اردوگاه «اشرف» از اعضای گروهک منافقین و انتقال آنها به مکان جدید، بازرسی‌های انجام شده از این اردوگاه به کشف شمار بسیاری خودروی مسروقه و مبالغ چشمگیری پول نقد در آن منجر شده است.

به گزارش «تابناک»، «عدی الخدران» قائم مقام شهر «الخالص» در استان «دیالی» عراق که اردوگاه اشرف در آن است، طی اظهاراتی فاش کرد که بیش از سی خودروی مسروقه در این اردوگاه هست.

وی در اظهارات خود گفته است: «درباره چگونگی و زمان دقیق به سرقت رفتن این خودروها، اطلاعاتی نداریم؛ اما بررسی‌های انجام شده، نشان می‌دهد که سی خودروی مسروقه و بی پلاک در اردوگاه اشرف وجود دارد».

قائم مقام شهر الخالص همچنین گفت: «بررسی‌های انجام شده، نشان داده که این خودروهای مسروقه، کاملا محرمانه به درون این اردوگاه برده شده و احتمالاً در عملیات‌های تروریستی و انفجارها استفاده می‌شده است».

 بازگشت منافقین به کشور

سفیر کشورمان در عراق گفت: به دنبال استرداد تعدادی از اعضای گروهک منافقین که در دادگاه های جمهوری اسلامی ایران پرونده دارند هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با اشاره به اینکه برخی از اعضای گروهک منافقین با پر کردن فرم هایی خواهان بازگشت به کشور مان هستند گفت: به دنبال استرداد تعدادی از اعضای گروهک منافقین پرونده دار در دادگاه های  ایران  هستیم.

 سفیر ایران در عراق در مورد انتقال منافقین به اردوگاه لیبرتی و افرادی که خواستار بازگشت به ایران هستند بیان کرد: بعضی از افراد فرم هایی را پر کرده اند که خواستار بازگشت به ایران هستند اما شورای عالی پناهندگان و نماینده سازمان ملل تأکید دارند که باید ابتدا انتقال این افراد به لیبرتی تکمیل شود و سپس کار انتقال آنها صورت گیرد.

اختلاف صهیونیستها در قبال ایران

 شبکه خبری «ای بی سی نیوز» در پایگاه اینترنتی خود در تازه ترین گزارش خود راجع به وضعیت بحرانی سران تل‌آویو از منزوی شدن بیش از بیش مقام‌های ارشد این رژیم و عدم وجود اتحاد در بین آن‌ها در قبال ایران خبر داد.

بنابر این گزارش، در دو مورد که احساسات ناجی‌گرانه سران رژیم صهیونیستی در مقابله با ایران مورد انتقاد تند قرار گرفت باعث گردید تا سوظن عمیقی درباره حمله احتمالی نظامی اسرائیل جهت متوقف کردن پیشرفت‌های هسته ای ایران شکل گیرد. 

«ای بی سی نیوز» سپس از تلاش سراسیمه سران رژیم صهیونیستی برای زیر سئوال بردن مذاکرات آتی هسته ای در بغداد و سپس اعمال تحریم‌های سخت‌تر بر علیه صنعت نفتی و نظام مالی ایران خبر داد و نوشت:باراک اظهار داشت که امکان توقف برنامه های هسته ای ایران در زیر فشارهای وارده کم است. این در حالی است که از سوی دیگر هم داگان و هم نتانیاهو اظهارات یکدیگر را رد کردند بطوری که داگان سران ایران را «منطقی» نامیده و نتانیاهو نیز در نقطه مقابل طی گفتگو با «سی ان ان» به رد گفته های داگان پرداخت.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.