تلاش برای مهار آتش سوزی شرکت ‘ارسا گاز’ اصفهان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا، این آتش سوزی که در ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه امروز پنجشنبه اتفاق افتاد، تا زمان مخابره خبر همچنان ادامه دارد.

ماموران آتش نشانی ایستگاه های مختلف اصفهان با حضور در این مکان، همچنان در حال مهار حریق هستند.

هم اکنون راه های منتهی به این شرکت توسط ماموران انتظامی مسدود شده است و بجز آتش نشانی و اورژانس اصفهان، خودروهای دیگر از ورود به خیابان های منتهی به محل حادثه منع شده اند.

یکی از شاهدان عینی که در یکی از کارگاه های نزدیک محل حادثه فعالیت می کند، به خبرنگار ایرنا مستقر در این مکان گفت:در زمان وقوع حادثه، ابتدا صدای انفجار شنیده شد و در زمان اندکی، دود فضای منطقه را فرا گرفت و شعله های آتش به آسمان زبانه کشید.

وی افزود: از چند کیلومتری شرکت یاد شده، شعله های آتش قابل مشاهده بود اما اکنون وسعت شعله ها کاهش یافته و تنها در چند صد متری شرکت قابل مشاهده است.

این شهروند اصفهانی با اشاره به اینکه مخارن گاز در این شرکت وجود دارد، افزود: دو مخزن حاوی گاز مایع این شرکت در زیر زمین قرار دارد و نیروهای آتش نشانی برای جلوگیری از انفجار این مخازن تلاش می کنند.

اکنون کارگاه ها و خانه های مسکونی اطراف این شرکت کاملا’ تخلیه و برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، برق منطقه هم قطع شده است.

ایستگاه های آتش نشانی سطح شهر اصفهان نیز برای کمک به مهار حریق بصورت آماده باش در منطقه مستقرند.

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان هم به خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع آتش سوزی در شرکت ‘ارسا گاز’، یکی از کارکنان این شرکت دچار سوختگی شد و به بیمارستان انتقال یافت.

‘عباس عابدی’ اظهارداشت: این فرد بلافاصله به بیمارستان سوانح سوختگی انتقال یافت اما میزان سوختگی او هنوز اعلام نشده است.

وی در باره احتمال سوختگی افراد بیشتر در این حادثه گفت: کارشناسان آتش نشانی اصفهان هنوز موفق به مهار آتش نشده اند و تا مهار کلی حریق، میزان تلفات جانی نیز مشخص نیست.

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان اظهارداشت: اکنون دو گروه امدادرسان این مرکز برای کمک به مصدومان در محل حادثه حضور دارند.

۷۱۳۴/ ۷۱۳۲/۱۰۱۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۴۵۳۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.