تلاش پست بانک برای کارآفرینی و ارتقا درآمد جامعه

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر عامل پست بانک گفت: ایجاد درآمد سبب کاهش معضلات شده که پست بانک تلاش می کند با کارآفرینی و ارتقاء درآمد جامعه در تحقق آن پیشگام باشد.

ضیایی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ایجاد درآمد مناسب برای اشخاص جامعه سبب کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی شده و پست بانک ایران در همین راستا تلاش می کند با کارآفرینی و ارتقاء درآمد جامعه در تحقق آن پیشگام باشد.

وی با تاکید بر رعایت شاخص مصارف و منابع و مدیریت صحیح آن تاکید کرد: این بانک دارای شخصیت منحصر به فردی است و همه کارکنان آن از برجستگان شبکه بانکی می باشند و فرهنگ سلامت کاری را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

مدیر عامل پست بانک اظهار داشت: اقدامات انجام شده توسط پست بانک ایران نشان دهنده ظرفیت بالای آن و شایستگی های کارکنانش است.

ضیایی تصریح کرد: یکی از سیاست های این بانک شفاف سازی عملکرد است و تمام فعالیت ها و اقدامات آن بدون کوچک ترین ابهامی و به صورت شفاف و روشن انجام می گردد زیرا در مقابل سهامداران و مشتریان مسئول هستیم.

وی خاطر نشان کرد: این بانک با تمام نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی به ویژه زیر مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همکاری های صمیمانه ای دارد و علاوه بر تحقق EPS مورد انتظار سهامداران به دنبال تحقق EPS معنوی نیز هست تنها این کار است که کارکنان آن را امتناع می کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.