تلفیق فناوری پوشیدنی با جواهرات

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

فناوری‌های پوشیدنی محبوبیت فراوانی نزد کاربران جهانی دارند و طی چند سال اخیر توجه فراوانی به آن‌ها شده است و کاربران انواع مختلف آن، از ساعت‌های مچی گرفته تا دستبندهای کنترل سلامت بدن را در اختیار گرفته‌اند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اما با توجه به اینکه هنوز انواع مختلف فناوری‌های پوشیدنی روانه بازار نشده‌‌اند، شرکت Cuff سعی کرده است این سیستم‌ها را با قابلیت‌ها و اشکال مختلف به دست کاربران جهانی برساند.
 
شرکت Cuff که فعالیت خود را به‌تازگی آغاز کرده است یک فناوری پوشیدنی واحد را طراحی کرده و آن را داخل جواهرات مختلف جاسازی کرده است تا به نیاز همه کاربران پاسخ گوید. شرکت Cuff در این اقدام یک ماژول مبتنی بر سیستم ارتباطی بلوتوث ساخته است که قابلیت‌های الکترونیکی مختلفی دارد و در انواع جواهرات زنانه، از گردنبند گرفته تا دستبند را شامل می‌شود.
 
این ماژول CuffLinc نام دارد که بسیار کوچک است و به راحتی می‌تواند در انواع لوازم روزمره مورد استفاده قرار گیرد. این ماژول می‌تواند لیست دوستان شما را در اختیار داشته باشد و موقعیت جغرافیایی خود را در هر لحظه مشخص کند و امکان سرقت جواهرات را کامل از بین ببرد.
 
این ماژول قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند را دارد و می‌تواند دریافت پیامک یا تماس را از طریق سیستم لرزاننده به شما اطلاع دهد. بر اساس قابلیت‌ها و کاربردهای این سیستم، قیمت آن از ۵۰ دلار تا ۱۵۰ دلار تغییر می‌کند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.