تلویزیون آخر هفته نقش لیلی می‌زند

جام جم آنلاین: بیش از ۲۰ فیلم سینمایی و تلویزیونی در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما و نمایش روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶خرداد ماه پخش می‌شود.

شبکه یک

در جستجوی عدالت ـ پنجشنبه ـ ساعت ۲۲

نقش لیلی ـ جمعه ـ ساعت ۱۶

پس‌لرزه ـ جمعه ـ ساعت ۲۴

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «در جستجوی عدالت» به کارگردانی ایگه دانال سون، پنجشنبه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: نیک جرارد زندگی آرامی در کنار همسر خود دارد تا زمانی که همسرش مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و او در پی انتقام برمی‌آید. فرد ضارب توسط گروهی کشته می‌شود که نیک از آنها خواسته تا این کار را انجام دهند، اما پس از آن او درگیر یک گروه زیرزمینی می‌شود که اقدام به قتل می‌کنند و در صورت همکاری نکردن نیک با آنها برای او پرونده‌سازی کرده و او را به پلیس تحویل می‌دهند.

فیلم تلویزیونی «نقش لیلی» به کارگردانی خسرو معصومی و تهیه‌کنندگی فاطمه ثمرقندی، جمعه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

داستان این فیلم درباره یک فرش قدیمی است که آرش، همسر سارا نقش آن را کشف می‌کند. به مرور آرش و سارا متوجه می‌شوند، شمایل یک زن که بسیار شبیه ساراست در وسط فرش بافته شده و…

هستی مهدوی‌فر، هادی دیباجی، باقر صحراوردی و ناصر آقایی بازیگران فیلم «نقش لیلی» هستند.

فیلم سینمایی «پس‌لرزه» به کارگردانی برندان داناوان جمعه ساعت ۲۴ از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

 

شبکه دو

کوتاه کردن موهای آرام ـ پنجشنبه ـ ساعت ۳۰/۱۴

آن شرلی، آغازی نو ـ جمعه ـ ساعت ۳۰/۱۷

خانه پدر کجاست ـ جمعه ـ ساعت ۲۳

فیلم سینمایی «کوتاه کردن مو‌های آدام» پنجشنبه ساعت ۳۰/۱۴ از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود.

آدام پسر نوجوانی است که بعد از فوت مادر و خواهرش تصمیم می‌گیرد موهایش را کوتاه نکند. او رفتار ناهنجاری دارد و در مدرسه پرخاشگری می‌کند و مدیر مدرسه معتقد است باید پیش مشاور برود.

فیلم سینمایی آن شرلی، آغازی نو (قسمت اول) به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کوین سولیوان، جمعه ساعت ۳۰/۱۷ از شبکه ۲ سیما روی آنتن  می‌رود.

آن شرلی نویسنده مشهوری است که ضمن نگارش نمایشنامه‌ای درباره خاطرات کودکی‌اش، سعی در یافتن نشانی از پدرش دارد و…

جمعه ساعت ۲۳ فیلم سینمایی «خانه پدر کجاست؟» ساخته احمد معظمی از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود.

کیومرث اعلایی پیرمردی است که خانه خود را فروخته و با شراکت یک پیمانکار، ۴ طبقه ساختمان ساخته که ۲ واحدِ سهمش را به دختر و پسرش بخشیده است. دختر واحدش را فروخته و به خارج رفته و اکنون کیومرث با پسر و عروسش زندگی می‌کند. یک شب پس از رفتار بسیار تند عروس، کیومرث خانه را ترک کرده و به خانه سالمندان می‌رود.

 

شبکه سه

تبعیض ـ پنجشنبه ـ ساعت ۱۰

بازرس مونتا لبانو ـ پنجشنبه ـ ساعت ۱۵/۱۷

موبی دیک ـ جمعه ـ ساعت ۳۰/۱۱

امپراطوری چونک ـ جمعه ـ ساعت ۳۰/۱۴

فیلم سینمایی «تبعیض» به کارگردانی پاراکاش جی‌ها محصول سال ۲۰۱۱ هند، پنجشنبه ساعت ۱۰ از شبکه ۳ سیما بازپخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «سربازرس مونتا لبانو» به کارگردانی آلبرتوسیرونی، پنجشنبه ساعت ۱۵‌‌/‌‌۱۷ از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.

روز جمعه ساعت ۳۰/۱۱ فیلم سینمایی «موبی دیک» به کارگردانی تری استوکس از شبکه ۳ سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «امپراطوری چونگ» به کارگردانی ژااو دوو محصول چین، جمعه ساعت ۳۰/۱۴ روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود.

شی چونگ، پادشاه بی‌رحمی است که خانواده‌های زیادی را قتل‌عام کرده و از بین آنها ۲ پسربچه و یک دختربچه را به عنوان فرزند خود به قصر آورده است و…

 

شبکه ۴

راه زندگی ـ پنجشنبه ـ ساعت ۳۰/۱۵

نیکی فور ـ جمعه ـ ساعت ۳۰/۲۰

فیلم سینمایی «راه زندگی» به کارگردانی الیویر شاتزکی پنجشنبه ساعت ۳۰/۱۵ از شبکه ۴ سیما بازپخش می‌شود.

لویی، هنرمند و نقاشی است که به همراه برادر و دستیارش به جنگ فراخوانده می‌شود. او درآستانه ازدواج برای دفاع از کشورش در مقابل هجوم آلمان‌ها مجبور به ترک خانه و شهرش می‌شود و…

جمعه ساعت ۳۰/۲۰ فیلم سینمایی «نیکی فور» در قالب برنامه «سینما ۴» از شبکه سیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم به روایت مستند گونه ۸ سال آخر زندگی نیکی فور، نقاش بومی و فولکور لهستان می‌پردازد که زندگی کولی‌وار داشت و اکثر نقاشی‌های خود را روی کاغذهای باطله یا پشت کاغذ سیگار می‌کشید و با فروش آنها روزگار می‌گذرانید.

 

شبکه تهران

معجزه تلاش ـ پنجشنبه ـ ساعت ۳۰/۱۳

سهمگین ـ جمعه ـ ساعت ۴۰ دقیقه بامداد

کارناوال مرگ ـ جمعه ـ ساعت ۳۰/۱۳

فیلم انیمیشن «معجزه تلاش» به کارگردانی حمیدرضا صالحی پنجشنبه ساعت ۳۰/۱۳ در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

حسنک که به دنبال فروش بزش از لوبیای سحرآمیز بالا رفته تا تخم طلا را به دست آورد، متوجه می‌شود که با تخیلات افسانه‌ای نمی‌توان زندگی کرد.

فیلم سینمایی «سهمگین» ساخته کارلوس وارن۴۰ دقیقه بامداد روز جمعه از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «کارناوال مرگ» به کارگردانی رضا اعظمیان و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز، جمعه ساعت ۳۰/۱۳ از شبکه تهران پخش می‌شود.

جوانی که در پشت کاروان جشن و شادی یک مراسم عروسی مانده همسر خود را که باردار است، از دست می‌دهد و این مساله برای او به یک بیماری روانی تبدیل شده و درصدد انتقام از عروس و دامادهایی که در سطح شهر به شادی می‌پردازند، برمی‌آید و…

 

شبکه شما

جاده بی‌انتها ـ پنجشنبه ـ ساعت ۳۰/۲۳

جان و مرجان ـ جمعه ـ ساعت ۳۰/۱۳

فیلم تلویزیونی «جاده بی‌انتها» به کارگردانی رضا سبحانی و تهیه‌کنندگی عباس رافعی، از تولیدات صداوسیمای مرکز سمنان، پنجشنبه ساعت ۳۰/۲۳ از شبکه شما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «جان و مرجان» به کارگردانی مجید شیرودی و تهیه‌کنندگی مهدی نجارپیشه، جمعه ساعت ۳۰/۱۳ از شبکه شما پخش می‌شود.

امیرعلی بیات روی مرجان‌های چابهار و استحصال دارویی آنها برای استخوان‌سازی فعالیت می‌کند. مدتی است طرح او با مشکل روبه‌رو شده و امیرعلی دچار بحران شده است و…

 

شبکه نمایش

همان نور معروف ـ پنجشنبه ـ ساعت ۱۵/۱۳

بی‌ستاره ـ جمعه ـ ساعت ۱۵/۱۳

فیلم‌های سینمایی و انیمیشن همان نور معروف، بکاسین و گنج وایکینگ‌ها، نمی‌ترسم نمی‌ترسم، سبیسکوئیت، نابودگر ۳ و حلقه، پنجشنبه ساعت ۱۵/۱۳، ۱۵،۱۷، ۱۹، ۲۱، ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «بی‌ستاره» جمعه ۱۵/۱۳ از شبکه نمایش سیما پخش می‌شود.

احمدرضا که کارش نصب آنتن است به طور اتفاقی در حین نصب آنتن در یک خانه عاشق ستاره می‌شود. چند ماه پس از ازدواج برای کار کردن و پول درآوردن راهی ژاپن می‌شود و…

بهاره رهنما، مریم امیرجلالی، مهران غفوریان، کیانوش گرامی، نیکی نصیریان و غلامرضا بنفشه‌خواه در فیلم تلویزیونی «بی‌ستاره » به کارگردانی بهمن گودرزی بازی کرده‌اند.

فیلم‌های گروه ویژه، سه کارگاه در راز قصر وحشت، چیس موران، برخورد نزدیک از نوع سوم و عصر اژدها روز جمعه ساعت ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۲ از شبکه نمایش پخش می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.