تماس با کدام شماره‌ها در تهران رایگان است؟

۰۹اردیبهشت،

۱۱۸ و ۱۳ کد سه رقمی دیگر که متعلق به مراکز خدماتی به شمار می‌روند از جمله شماره‌هایی می باشند که استفاده از آنها برای کاربران تهرانی رایگان است.

محمدرضا بیدخام – معاون بازاریابی و فروش مدیرعامل مخابرات تهران – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ کدهای خدماتی که در استان تهران می‌توان به رایگان با آنها مکالمه کرد اظهار کرد:‌ در حال حاضر در استان تهران تماس با ۱۴ کد خدماتی رایگان محسوب می‌شود که کد ۱۱۸ از جمله این کدها است.

وی با بیان این که طبق مصوبات سازمان تنظیم مقررات بعضی کدهای خدماتی از قابلیت آن برخوردار می باشند که به طور رایگان ارائه شوند، یادآور شد: در حال حاضر در استان‌های تهران و البرز به طور میانگین ماهانه حدود ۲۰ میلیون تماس با ۱۱۸ صورت می‌گیرد.

بیدخام در ادامه از ۱۱۸، مرکز فوریت‌های پلیس (۱۱۰)، مرکز فوریتهای پزشکی (۱۱۵)، آتش نشانی (۱۲۵)، ارتباط با دولت (۱۱۱)، ستاد خبری اداره کل اطلاعات (۱۱۳)، سپاه پاسداران (۱۱۴)، امداد شرکت برق (۱۲۱)، امداد شرکت آب (۱۲۲)، اورژانس اجتماعی (۱۲۳)، تعزیرات و مبارزه با گرانفروشی (۱۲۴)، مشاور قوه قضائیه (۱۲۹)، اطلاعات داروخانه‌ها (۱۹۱)، امداد شرکت گاز (۱۹۴) به عنوان دیگر کدهای یاد کرد که در حال حاضر تماس با آن‌ها در داخل تهران رایگان محسوب می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.