تمجید بزرگان NBA از آقای ۱۳۸ امتیازی!

۰۶م آذر ،

جک تیلور بازیکن تیم بسکتبال کالج گرنیل در لیگ ncaa با ۱۳۸ امتیاز خود تحسین بزرگانی مثل سبرون و کوبی برایانت را هم بر انگیخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ظرف چند روز بازی عجیب جک تیلور بازیکن ۲۲ ساله تیم بسکتبال کالج گرنیل دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی را تسخیر کرد این بازیکن جوان با ثبت رکورد ۱۳۸ امتیاز در یک بازی لیگ ۳  ncaa عنوان آقای ۱۳۸ امتیازی را به خود اختصاص داد.

۱۰۸ شوت تیلور در این بازی سبب شد کارملو آنتونی ستاره NBA که به خاطر اقدام به شوتهای بسیارش معروف است به شوخی بگوید از این به بعد هر کس در مورد تعداد شوتهای بسیارش بپرسد، تاکید می کند که یک نفر ۱۰۸ شوت در یک بازی داشته است.

اما لبرون جیمز واکنش جالب تری به امتیازات تیلور دارد ستاره میامی با “عالیجناب” خواندن وی تاکید می کند به تماشای ۲ بازی علاقه مند است، اول بازی که چمبر لین افسانه ای در آن ۱۰۰ امتیاز به دست آورده و به بازی جک، عالیجناب جک! لبرون جیمز تنها کسی نبود که تحت تاثیر امتیازات تیلور قرار گرفت. کوبی برایانت که در سال ۲۰۰۶، ۸۱ امتیاز مقابل تورنتو به دست آورده بود می گوید: “واوو” این تاثیر بر انگیز و دیوانه وار است هیچ اهمیتی به سطح مسابقاتی که تیلور در آن امتیاز آورده نمی دهم.

به دست آوردن ۱۳۸ امتیاز در یک بازی غیر عادی است.

تیلور در حالی با میانگین ۸/۳ امتیاز در هر دقیقه رکورد تازهی را ثبت کرد پیش از این هم سابقه امتیاز آوری دیوانه وار را داشته و قبل از آغاز فصل جدبد مربی تیم از ظهور یک ستاره گلزن تازه در تیمش خبر داده بود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.