تمجید رسانه رسمی لیگ ملت‌های والیبال از صابرکاظمی؛ مرد جوان هرگز تسلیم نشد!

رسانه رسمی لیگ ملت‌های والیبال در باره صابرکاظمی نوشت: این مرد جوان هرگز پس از مصدومیت تسلیم نشد و برای بهبودی خود تلاش کرد.

به گزارش ممتازنیوز، رسانه رسمی رقابت‌های لیگ‌ملت‌های والیبال در خصوص صابرکاظمی نوشت: ” صابرکاظمی بازیکن ۲۲ ساله ایران در چندین بازی در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ برای تیم ملی ایران به میدان رفته است.

برای یک بازیکن جوان، استثنایی است که به عنوان یک بازیکن در تیم پر استعداد ایران امتیاز کسب کند . او در بیشتر اوقات فوق العاده است و در هر مسابقه با تمام قوا در زمین ظاهر می شود. ولادیمیر آلکنو مربی روس والیبال ایران توانست چنین استعدادی را در کاظمی جوان پیدا کند.

کاظمی در این باره گفت: آلکنو واقعاً اعتماد زیادی به بازیکنان جوان دارد و اعتماد او به ما این فرصت را می دهد تا همیشه بهترین عملکرد خود را نشان دهیم.

کاظمی اولین بازی خود را با تیم ملی بزرگسالان در مسابقات افتتاحیه لیگ ملت های ۲۰۱۸ انجام داد زمانی که ایران مقابل برزیل، قهرمان المپیک قرار گرفت. تیم آسیایی در پنج ست به تیم آمریکای جنوبی باخت اما استعداد کاظمی حتی در آن زمان مشخص بود زیرا او ۱۵ امتیاز کسب کرد.

کاظمی در این باره گفت: اولین حضورم در لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ به من کمک کرد تا با مسابقات آشنا شوم و به من ایده ای در مورد چگونگی بازی در این سطح داد. این به من نشان داد که چگونه باید خودم را ارتقاء دهم تا بتوانم لیاقت حضور یک بازیکن در تیم را داشته باشم.  

به عنوان ستاره آینده ایران این بازیکن در سال ۲۰۱۹ پس از شکستگی مچ پا از میادین دور شد اما این مرد جوان هرگز تسلیم نشد و برای بهبودی خود تلاش کرد.

کاظمی در خصوص مصدومیتش اظهار کرد: داشتن یک ذهنیت خوب در این مسابقه معتبر مهم است. بعد از لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸، به شدت آسیب دیدم و این باعث شد تا پنج ماه در خانه بمانم. این برای من بسیار سخت بود زیرا در آن زمان احساس می کردم همه اعتماد خود را به من از دست داده اند. با این حال، این انگیزه برای من ایجاد شد تا بتوانم سخت تر تمرین کنم و بتوانم به تیم ملی برگردم. خواستن توانستن است. شک نداشتم که می توانم برگردم.  

شکی نیست که مسابقات لیگ ملت های ۲۰۲۲ والیبال برتری کاظمی را نسب به بازیکنان دیگر نشان می دهد زیرا او بیشترین امتیاز را برای ایران کسب کرده است. کاظمی مهارت های متنوعی را در حمله و در دفاع به کار می گیرد. مقاومت ذهنی این بازیکن نیز مورد آزمایش قرار گرفته است و او در لحظات حساس در بین مهاجمان ایرانی بیشترین عملکرد مثبت را داشته است.

کاظمی در این باره گفت: می دانستم که لیگ ملت های والیبال سطح بسیار بالایی دارد بنابراین خودم را کاملاً آماده کردم و ذهنم را برای زنده ماندن در برابر چالش های سخت آموزش دادم. من از شهری معروف به والیبال (گرگان) آمده ام چرا که همه آن را مهد والیبال می نامند. خانواده من این ورزش را دوست دارند و بازی می کنند. هنگامی که کوچک بودم پدر و برادرانم به من اجازه نمی دادند که والیبال بازی کنم چون کوچک بودم بنابراین تنها کاری که در آن زمان می توانستم انجام دهم این بود که در گوشه ای بنشینم و بازی آنها را تماشا کنم.

او ادامه داد: من مشاهده کردم که چگونه آنها سرویس می زنند و سپس سعی کردم یاد بگیرم که کدام تکنیک برای بازیکن مفید است. پدرم یک پشتوانه مداوم بود و بارها به من گفت من می توانم یک بازیکن عالی باشم. او به من گفت روزی قهرمان جهان خواهم شد. او واقعاً به من اعتقاد داشت.  

کاظمی در خصوص باتجربه های تیم وکمک آنها به این بازیکن جوان گفت: معروف و موسوی بازیکنان باتجربه ای هستند که همیشه به ما کمک می کنند تا روان بازی کنیم. آنها وقتی که در زمین هستیم، کار را برای ما آسان می کنند. “

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.