تمجید مدیرعامل تراکتورسازی از برگزاری جشنواره تخصصی فوتبال

۲۸خردادماه،

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با استقبال از برگزاری اولین جشنواره تخصصی فوتبال از حضور این باشگاه در جشنواره یاد شده خبر داد.

به گزارش ایسنا،‌ حمید زینی‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی خبری جشنواره فوتبال، ضمن تمجید از برگزاری این جشنواره اظهار کرد: به نظر من برگزاری این جشنواره بسیار می‌تواند مفید واقع شود. بازیکنان و مربیان لیگ برتری میلیاردها تومان ارزش قرارداد دارند ولی در هیچ نمایشگاهی به آنها پرداخته نشده است که این فرصت خوبی برای فوتبالی‌هاست تا به فوتبال بپردازند.

وی ضمن استقبال از برگزاری جشنواره فوتبال گفت: باشگاه تراکتورسازی از این طرح خوب استقبال کرده و از متولیان آن می‌خواهیم که ما را در نظر داشته باشند چرا که می‌خواهیم غرفه‌ای داشته باشیم و دستاوردهای این باشگاه را به نمایش بگذاریم. تراکتورسازی حضوری جدی در این جشنواره خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی پیشنهاد کرد: باید در این نمایشگاه در خصوص مشکلات و معضلات فوتبال در سال‌های قبل بحث و بررسی شود و از نظر فرهنگی، کانون هواداران و آیین‌نامه‌ها هم شرایطی فراهم آید تا جاضرین در این جشنواره بتوانند به تبادل نظر با یکدیگر بپردازند.

زینی‌زاده با اشاره به فعالیت‌های این باشگاه در بخش پایه اظهار داشت: ما در مدراس فوتبال فعال هستیم. تیم‌های ما در رده‌های مختلف پایه حضور دارند و امسال مجوز تاسیس دبیرستان غیرانتفاعی را نیز کسب کرده‌ایم که در این باره می‌توانیم در جشنواره فوتبال دستاوردهای خود را ارایه کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.