تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد

جام جم آنلاین: مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ تا پایان روز شنبه ۱۳ خرداد تمدید شد.

حسین توکلی با بیان مطلب فوق، افزود: داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال‌ مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند تا این زمان نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی اضافه کرد: داوطلبان می‌توانند بعد از ثبت نهایی اولویت‌های انتخابی خود، یک‌ بار نسبت به ویرایش انتخاب‌های خود تا زمان اعلام شده اقدام کنند.

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه‌ بعضی از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی ‌مندرج‌ در جداول‌ مربوطه پس از تدوین دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون مذکور، برای‌ پذیرش‌ دانشجو اعلام‌ ظرفیت‌ کرده و یا اصلاحاتی در رشته‌های مورد پذیرش ارائه داده‌اند، متقاضیان می‌توانند ویرایش لازم را در کدرشته های انتخابی خود انجام دهند.

توکلی یادآور شد: داوطلبان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین براساس کد رشته محل‌های این اطلاعیه نسبت به انتخاب کدرشته ‌محل‌های مورد نظر اقدام کنند و چنانچه قبلاً انتخاب رشته کرده‌اند، می‌توانند حداکثر تا پایان روز شنبه ۱۳ خرداد نسبت به ویرایش انتخاب‌های خود اقدام کنند.

کنکور سراسری کارشناسی ارشد ۹۱ در روزهای ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه ۹۰ با رقابت بیش از ۹۳۰ هزار شرکت کننده برگزار شد و داوطلبان در ۱۳۷ رشته با هم به رقابت پرداختند و ۳۰۷ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند. نتایج نهایی در روزهای ۱۱ تا ۱۳ شهریور اعلام می شود. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.