تمدید زمان ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا پایان آذر ماه

نخستین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا به ریاست معاون اقتصادی رییس جمهور، برگزار شد و وضعیت گروه ها و اقشار آسیب دیده از کرونا مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

تمدید زمان ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا پایان آذر ماه

به گزارش ممتاز نیوز، در این جلسه که به ریاست محسن رضایی برگزار شد، درباره نحوه حمایت از بنگاه ها و کسب و کارهایی که بخاطر شیوع کرونا دچار خسارت شده اند، بحث و تبادل نظر شد و پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای تمدید زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن به تصویب رسید.

بر این اساس مستاجرانی که سررسید قرارداد اجاره آنان تا پایان آذرماه ۱۴۰۰ است می‌توانند برای دریافت این وام ثبت نام کنند. پیش از این زمان مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور ماه امسال اعلام شده بود.

در این جلسه همچنین پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تمدید زمان وام مشاغل آسیب پذیر در پاندمی کرونا به تصویب رسید.

براین اساس، صاحبان مشاغل ۱۴ گانه آسیب دیده از کرونا، تا پایان آذرماه مهلت دارند که برای دریافت این وام در سامانه کارا ثبت نام کنند.

همچنین در این کارگروه مصوبه مربوط به مجاز بودن دستگاه های اجرایی برای پرداخت هزینه های حفظ، حراست و نگهداری از مراکز خودگردان از محل اعتبارات مصوب که در سال ۱۳۹۹ تصویب شده بود ، برای امسال نیز تمدید شد. این هزینه ها شامل آب، برق، گاز، نگهبانی و نگهداری ابنیه خواهد بود

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.