تمدید قرارداد کیروش در رسانه‌های خارجی

۰۱ تیرماه ۱۳،

فوتبال ایران

پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر کره جنوبی و

صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ گمانه زنی ها دربارهٔ آینده کارلوس کروش و نیمکت تیم ملی آغاز شد. بسیار ها اعتقاد داشتند که از دست دادن کروش اشتباهی جبران ناپذیر برای فوتبال ایران خواهد بود و عده ای هم مربی ایرانی را بهترین گزینه برای حضور در جام جهانی می دانستند. با این حال روز قبل کارلوس کروش با حضور در برنامه تلویزیون «ورزش و مردم» از تمدید قراردادش تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد تا به تمامی شایعات پایان دهد. پس از رسمی شدن این خبر بعضی از رسانه های خارجی به آن واکنش نشان دادند.

روزنامه مارکا  اسپانیا در خبری با عنوان «ایران قرارداد کروش را تمدید کرد» نوشت: «کارلوس کروش پس از رساندن ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. تیم ملی هفته قبل با پیروزی ۱ بر صفر برابر کره جنوبی صدرنشینی گروه A را از آن خود کرد و مستقیما به جام جهانی صعود کرد. حضور در برزیل هدف اصلی کروش از زمان امضا قرارداد با ایران در سال ۲۰۱۱ بود.»

سایت معتبر  ESPN هم در خبر خود آورده است: «کارلوس کروش بعد از موفقیت در رساندن ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قرارداد خود را تمدید کرد. این تیم غرب آسیایی پس از شکست دادن ۱ بر صفر کره جنوبی به عنوان چهارمین کشور خود را برزیل رساند. این نتیجه بدان معنی است که کارلوس کروش قرارداد تازهی به امضا رسانده تا در برزیل هم تیم ملی ایران را هدایت کند.»

به نقل از خبر آنلاین

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.