تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته تا فردا

۱۳م اسفند ،

vahid (4)-25.jpg

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته ۹۲ تا فردا، گفت: تا کنون ۲۴۶ هزار و ۶۰۰ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته تا ساعت ۲۴ فردا، گفت: به منظور مساعدت به داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در این دوره از آزمون کارشناسی ناپیوسته که هنوز موفق به انجام ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند همزمان با مهلت ویرایش اطلاعات تا ساعت ۲۴ فردا نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان برای انجام ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات باید به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه کنند، همچنین داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در رشته‌ محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد، نیز می‌توانند در این مهلت به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

بر اساس‌ برنامه‌ زمانی‌ پیش‌بینی‌ شده‌، آزمون‌ پذیرش دانشجو دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال با توجه به رشته امتحانی داوطلبان در صبح و یا بعدازظهر روز پنج‌شنبه ۲۴ مرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.