تمرین امروز استقلال

 تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ امروز در کمپ اختصاصی این تیم آغاز شد.

 بازیکنان قبل از اینکه تمرین به صورت رسمی آغاز شود، تنیس فوتبال بازی کردند که بعضی از مربیان تیم هم با آن‌ها همکاری کردند و این بازی در یک جا آنقدر جدی به نظر آمد که رحمتی و ستار همدانی بر سر یک امتیاز با هم بحث می‌کردند.

 بازیکنان با دویدن و گرم کردن بدن‌های خود که زیر نظر حاج قاسم انجام شد تمرین خود را آغاز کردند. پس از آن به تمرین آقاوسط پرداختند و در بخش بعدی حاج قاسم باز هم تمرینات پرفشار و استقامتی را در دستور کار قرار داد و بعد از آن نیز امیر قلعه‌نویی چند دقیقه‌ای با بازیکنان صحبت کرد.در بخش بعدی تمرین حفظ توپ در دستور کار قرار گرفت.

 تمرینات چارچوب شناسی آیتم بعدی امروز آبی‌پوشان بود که با جدیت امیر قلعه‌نویی و گاها فریادهای او بر سر بازیکنان همراه بود و تماشاگران هم بازیکنانی که وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دادند را تشویق می‌کردند.

 یکی از نکات جالب تشویق بازیکنان و کادر فنی، تشویق امین منوچهری بود که تماشاگران نام هم‌بازی سابق او یعنی کریم انصاری فرد را در کنارش می‌آوردند و معتقد بودند که امین منوچهری بهتر از انصاری فرد است.

 حمید بابازاده نیز با جدیت تمام کار دروازه‌بانان را زیر نظر داشت و بخصوص به دروازه‌بانان جوان تیم نکات لازم را گوشزد می‌کرد.

 مجتبی جباری مانند روز گذشته به صورت انفرادی دور زمین به دویدن پرداخت و حاج قاسم کارهای بدنسازی او را زیر نظر داشت. خسرو حیدری با تاخیر به تمرین اضافه شد.

 حنیف عمران‌زاده که در ابتدای تمرین و در بازی تنیس فوتبال حضور داشت به علت گرفتگی عضله گردن نتوانست در تمرینات تیمی حاضر شود.

 از نکات جالب توجه تمرین امروز حضور محمد مایلی کهن بود که پس از ورود تماشاگران او و قلعه‌نویی را تشویق کردند و قلعه‌نویی، مجید صالح، مهدی رحمتی و امیرحسین صادقی به سمت او آمدند و با مایلی کهن خوش و بش کردند.

 تمرین استقلال با انجام حرکات کششی بازیکنان و سرد کردن بدن‌هایشان پس از حدود دو ساعت به پایان رسید.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.